esmaspäev, 2. juuli 2012

Minu pesa

Täna sain lõpuks Giovannalt pildid oma tubadest, aga kuna need pildid on üpris tillukesed, minu suure suure mangumise peale läks ja tegi ta need kärmelt iPhone'iga ja seal ilmselt väiksem formaat seatud.

Igal juhul on näha, milline on ruumivärv, siuke väga armas soe toon minu meelest, igati like sellele ja vannituba on ka väga ilus, uuena on need ruumid üldse kaunid. Parempoolsel ülemisel pildil on miski mööbliese, aga mis asi see on, ma aru ei saanud, jään vastuse võlgu. Ja voodi on puudu ja diivan on puudu ja pildil pole kirjutuslauda ega kappi.







Igatahes selline ta siis on ja täpsemad pildid saate siis, kui ma ise kohale jõuan. Aknad siiski jäid tillukesed, aga see-eest pandi mitmeid lampe lisaks, et ikka valge oleks ja kui päikesest puudust tunnen, saan ju üles minna ja õues käia jne, pigem on heameel, et ei pea iial hommikul päikse pärast ärkama vms, leiame ikka positiivsust ka!

Vahepeal sain kätte ka oma passi koos sisse pandud ekstraägeda viisaga ning hoolimata kaklustest postkontori ja kulleriga, on see siiski nüüd minu käes kindlalt. Hea tunne.

Rõõm on näha, et ma pole ainus, kes päevi loeb, Giovanna ja Stefano loevad samuti. Ja rõõm teatada, et jäänud on veel pisut üle kuu aja - 35 päeva! Varsti ongi see juba käes, üha lähemale jõuab.

4 kommentaari:

  1. Väga hea blogi :) Hakkan kindlasti jälgima, sest mulle tõesti meeldib su kirjutamisstiil ja Ameerika meeldib ka väga :)

    VastaKustuta
  2. Seda küll väga hea kuulda :)

    VastaKustuta
  3. Väga ilus uus taustapilt ja profiilipilt.

    VastaKustuta
  4. Aitäh :) Millal oma blogi kirjutama hakkad? Ma juba väga tahaks teada, milline Su pere on ja kuidas veel viimaseid nädalaid eestis veedad jne :)

    VastaKustuta