teisipäev, 30. oktoober 2012

Tormi update

Ohio: teisipäeva jooksul võivad mõnesid maakondi tabada tuuleiilid, mille kiirus on kuni 97 kilomeetrit tunnis. Vihm võib üle minna lörtsiks. Arvatakse, et tuul murrab endiselt maha puid ja elektriposte. Elektrikatkestusi on üle 215 000. (allikas: Delfi)

Öösel umbes kella kahe ajal jõudis torm meieni ka, kõigepealt kuulsin, kuidas käis mingi pauk, uurima minnes selgus, et naabriaiast lendas tool meie aeda. Järgmisel hetkel käis veel suurem pauk ja terve maja sein värises - naabritool pani vastu akent. Ühesõnaga jah, tuule kiskus üles küll. Mingi hetk värises terve sein uuesti ja järgmisel hetkel oli mul nuttev neiu siin. Üritasin teda siis lohutada, et ei ole hullu (tema pea magamise hetkel oli täpselt vastu seda seina, mis värises) ning kuna ta meeletult väsinud oli, jäi ta mu kõrvale magama ja toimetasin ta hiljem oma voodisse tagasi.

Hommikul sadas lund. Seda mina ei näinud, aga Madelene ja Vanessa Facebooki postitused annavad aimu. Kui mina üles ärkasin, oli maa jälle roheline. Näis, mis päeva jooksul toimuma hakkab, ilmselt vaibub nüüd.

Üleüldine seis Ameerika idaosas on kaos - vähemalt 14 inimest on surnud, üle 6 miljoni inimese ilma elektrita.  Oma sõpradest olen kuulnud, et Liisini eriti suur torm ei jõudnud ja Micha kirjutas ka hommikul, et on elus, Reelika pani ka hommikul pilte netti üles, temaga ka kõik korras. Kuigi idarannikul on kahjustused ikka päris ulmelised.

Ja muidu olen ma Õhtulehe fänn (ikkagi oma kollektiiv), aga antud hetkel tahaks lüüa küll neid. Üleskutse peale endast märku (eestlane USAs) anda jooksid vist kaks tainapead kohale, üks rääkis sellest, kuidas vihmavarju pole mõtet avada ja teine sellest, kuidas inimesed mõtlevad üle ning Õhtulehel kaks lugu olemas. 0 infot, 0 põnevat fakti. No tõesti??

Igal juhul olen kombes.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar