pühapäev, 31. märts 2013

Võtame nädala kokku

Niisiis, esimese asjana SUUR AITäH Adamile, kes mulle oma arvuti andis kuniks enda omaga midagi teen. Ja siis võtan ruttu selle eelneva nädala kokku kuniks mul arvuti kasutamise rõõmu on, hehe.

Neljapäevane tööpäev ei olnud midagi erilist, pärast tööd käisin jälle jooksmas, hea mõnus ilm, täielik kevad on juba siin. Hiljem sai mõnus poetiir tehtud, käisin jätkuvalt kleiti otsimas ning lisaks veel sajas erinevas poes, lõpuks kui koju tagasi jõudsin, oli kell juba üheksa ringis.



Reedene tööpäev algas pärastlõunal, seega kõigepealt pisike naptime ja õhtupoole käisime korraks poes, kus lapsed olid supertublid, nad oskavad vahel ikka nii head olla, isegi poes, kus nii palju ahvatlusi on. Hehe. Pärast läksime Jump&Jacki, kus lapsed mitu mitu tundi ennast segaseks mängida said ning kella kaheksa ajal läksime siis koju tagasi, kusjuures Amee ja Adam olid juba koju tulnud, seega minu tööpäev lõppes varem.


Pärast tööd lebotasin veidi kodus ja chattisin Allariga, panime oma plaane paika ning siis sõitsin Cincinnatisse, käisime Hamediga alguses linna peal ringi, ta näitas mulle Cincinnati ülikooli staadioneid ja kortereid, kus üliõpilased elavad. Seal käis räige pidu muidugi, haha. Lõpuks siis läksime hookah baari, mis siis on vesipiibubaar, päris põnev oli, hoolimata sellest, et mina vesipiipu ei teinud. Rääkisime juttu ja tsillisime niisama. Kella kahe ajal vist lõpuks läksime alles ära.






Mul tee peal läks kõht tühjaks ja nii marssisin Meijerisse, mis on 24/7 lahti ja ostsin sealt endale salatit ja tuunikala ja tomatit, tuunikala ja tomat on mu uued lemmikud. Tuunikala maitses enne ka, aga nüüd kuidagi eriti maitsema hakanud.


Kuna ma öösel läksin alles kell 5 magama, magasin kella üheni mõnusalt. Kui ärkasin, siis mu telefonis oli hunnik kõnesid ja sõnumeid, Joanna oli paaniliselt minuga ühendust üritanud saada. Lõpuks siis uurisin, et mis juhtus, tuli välja, et ta pere konkreetselt viskas ta kodust välja. Hostema ütles, et tahtsid ju ära minna, mine siis. Täiesti haige olukord, kaks nädalat kasutasid tüdrukut ära, kui neil oli vaja kedagi, kes lastega oleks ja kui neil enam ei olnud vaja, saatsid ta kuu peale. Ulme ulme ulme.

Igal juhul siis läksin korjasin oma neiu peale, käisime mõnes poes, üritasime madratsit leida, aga ei leidnudki ning käisime Subways söömas ning Orange Leaf Frozen Yogurtis, kus oli tasuta jogurti päev, hull pidu käis, kõva muusika ja kõik saidki tasuta jogurtit. Superlahe üritus mu meelest.










59F on 15C
Lõpuks jõudsime mu juurde tagasi, hakkasime ennast peoks sättima ja läksime siis kuskil ma ei teagi kümne ajal klubisse, Eva ja Janina tulid meile järgi ning siis Keeleyle ka järgi. Keeley on uus tüdruk mu tutvusringkonnas, Lõuna-Aafrika vabariigist pärit, elab mingi 2km mu majast. See on see, et tüdrukud on erinevatest programmidest ja siis tekib olukord, et elatakse meeletult lähedal üksteisele, aga ei teata teineteise olemasolust üldse mitte midagi. Nüüd  üks semu jälle juures.

Meie partypakk


Klubisse jõudsime enne keskööd veidi, rahvast oli olematult. Ma pole nii vähe rahvast näinudki seal kunagi. WOW, õnneks pärast keskööd ikka tuli hunnikus juurde ja lõpuks oli ikka nii palju rahvast kui tavaliselt. Hamed liitus ka meiega klubis mingi hetk, olime siis kuuekesi koos seal, funnisime kuis jaksasime, sest see oli Joanna viimane pidu Ohios. Kõik lollused tegime ära, mis teha saab, haha. Detailidesse laskumata.


Klubist koju jõudsime kella kolme ajal, siis ehitasime Joannale veel voodit, haha, ning siis magama. Ja täna hommikul ärkasime alles keskpäeva paiku. Võinoh, Joanna oli juba enne kümmet üleval, hehe. Ilm on täna päris jama, ei teagi, mis me teeme või mis variandid üldse on.

Aitäh Killule täpitähtede eest. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar