teisipäev, 16. september 2014

Emotsioonid ja võtame reisi kokku

Mainin uuesti, et reisisin Ameerika läänerannikule esimest korda, ma polnud seal varem mitte kunagi käinud, isegi mitte mõnes lennujaamas ümberistumist teinud. Täiesti tume maa.

Lahterdasime oma reisi neljaks - Los Angeles, Las Vegas, San Francisco ja kruiis. Räägingi oma emotsioonidest igas lahtris eraldi.

Los Angeles ei suutnud mulle erilist muljet jätta, olenemata sellest, et Universal Studio oli megalahe ja et Hollywood oli üsna vahva. Kogu linn tervikuna jäi kuidagi puudulikuks. Samas, minu reisi üks kõige lemmikumaid elamusi liigitus ka selle lahtri alla - nimelt Santa Monica ja sealne rand. Appi, see oli paradiis, sõna otseses mõttes. Kui rahulikud inimesed, merekohin, imeilus rand, muusika, kai ja helesinine vesi. Sinna rannaliivale oleks ma heameelega vist järgnevaks paariks nädalaks jäänud, sest mingi imepärane rahu tuli minu sisse ning seal kadusid küll kõik mured peast.

Las Vegas on jällegi selline koht, kus oleks ilmselt megamõnus sõpradepundiga. Panna pidu, möllata, käia kasiinodes, hullata ja tormata. Kuna meie olime parajalt ruukid (algajad) selles asjas ning mina pole isegi mitte kasiinosõber, jäi meil nii-öelda seda lõbu väheks. Käisime ringi pead laiali otsas ja pildistasime kõike, mis säras. Põhimõtteliselt. Samuti on see selline linn, kus tuleb kohe hakata teises ajarütmis elama, magada päeval ja olla öösel väljas, sest just öösel muutub see linn ülemõistuse ägedaks.

San Francisco oli meie reisi kõige külmem punkt. Nagu ma olen aru saanud, on seal kogu aeg külm. Noh, teiste linnadega võrreldes. Meie tulime Vegase 42-kraadist ja maandusime San Francisco 16-kraadi sisse, siis oli küll natuke väristama ajav. Samuti on see üsna tuuline. Kui ma nüüd neid kolme linna võrdlen, siis raudselt oli mu lemmikuks just viimane. Sellel linnal on kuidagi omapärane vibe, väiksed nunnud majad, üles-alla käivad tänavad, loogiline struktuur (noh, näiteks kasvõi tänaval parkimine, tiptop) ning hoolimata suurest turistide hulgast, ei tekkinud seal sellist tüdimust nagu näiteks New Yorgi turistide vahel. Iga üks on oma asja vaikselt ajamas ja nii ongi hea. Vot, vaikus oli ka üks, mis mulle selles linnas meeldis. Mitte nüüd sõna otseses mõttes, et oligi haudvaikus, vaid näiteks liiklus, mainisin juba varasemalt, et autojuhid peatusid-parkisid kusiganes, aga põnev oligi see, et teised autojuhid isegi mitte ei lasknud signaali. Who cares, ega kiiremini ikka edasi ei saa. 

Noh ja siis see kruiis. Käsi südamel võin öelda, et ootasin seda esimesest päevast saadik. Mulle tundus, et Allarile see kruiis ei jätnud nii head muljet, aga ju on siis mul mingi seilaja hing, sest ma nautisin iga minutit. Nii oli ka eelmisel aastal ja no saab ka olema edaspidi, täiesti minu asi, mida kord aastas (noh, raha olemasolul teeks seda kord kuus) nautida. Mult on palju küsitud, et mis see siis on, mida ma seal naudin ja ma täpselt ei teagi. Esiteks, kindlasti kõik puhkuselolevad inimesed, kes tahavad ka kõikide teiste sõbrad olla. Nii ongi. Esimene õhtu on selline tagasihoidlik, edaspidi on pea kõik laevalolijad üksteisega sõbrad. Teiseks, see chillax olemine, muusika, päike ja mitte kuskile tormamine, sest no kuhu Sa ikka seal laeval tormad. Kolmandaks, ookean. Ma olen tohutu ookeani (ja üleüldse vee) laps, ma isegi tahaks kunagi surra vees, mitte uppuda, aga võib-olla tuhastada vette. See on mingi sõnulseletamatu connection meil, mu emal on sama asi näiteks mägedega. 

Üldjoontes võib öelda, et Ameerikas meeldib mulle idarannik rohkem, eesotsas New Yorgiga. Kuigi kõige rohkem meeldis mulle ikka selles "päris-ameerikas," Ohios, kus turistidest polnud väga haisugi. Läänerannik on tõepoolest kallim ning ilm on ainus, millega ta idarannikule ära teeb. Kuigi eks plusse ja miinuseid on mõlemal omajagu. Samas, kuna ma olen New Yorgis juba umbes 200x käinud, siis ma sinna ka ei kipu, pigem läheks ikka läänerannikule (sest seal on vähemalt soe), tegelikult aga peaks nüüd hakkama sisemaad avastama. 

Seekord oli kusjuures esimest korda Ameerikas, kus ma veidi tahtsin isegi koju tulla. Mingi osa minus igatses meeletult sõpru, suur osa minus igatses Loore Mariat, ja ma tabasin ennast isegi mõttelt, et miks ma kodust ära tahan minna, kui kõik on tegelikult ju jumala korras. Ühest koma teisest sain veel aru, näiteks ka sellest, et mu hing on ikka täitsa ameeriklane. Ma nii naudin seda olemist seal. Nagu me Stockholmis maandusime, tundsin, kuidas see negatiivsus voolab mu sisse, teenindaja ei olnud jälle selline nagu Ameerikas jne. Ma tean, et see on alusetu võrdlemine ja teen sellega vaid endale nö haiget, aga ma ei saa. Nii lihtsalt on. 

Ma ei reisi vist mitte kunagi mitte ühtegi teise riiki enam, Ameerika on lihtsalt SUUREPÄRANE. 


8 kommentaari:

  1. Tähelepanu !!!

    minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

    Attention !!!

    my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

    VastaKustuta
  2. Pakume laenu kohest Internetis heakskiitu,
    Isiklikud laenud, ettevõtete laenude, auto laenu, õppelaenu,
    Mööbel laenud jne ..... anname € 2000 kuni
    5000000 €. Meie laenud on 2% huvi ja me
    anda laenu mis tahes koht maailmas ....
    Kui võtate meid huvi
    email..lindaloanfirm572 @ gmail.com

    VastaKustuta
  3. TERE; Kas vajate laenu?
    Pakume igat tüüpi laenuteenuseid: isiklik laen, ärilaen, hüpoteeklaen, autolaen, võlgade konsolideerimise laen, laen arvete tasumiseks ja palju muud.

    Kas vajate projekti finantseerimiseks laenu?
    Saame teid toetada laenuga, et viia ellu selliseid projekte nagu: teie majade, kontorite, talude ehitamine ja ka teie reisiprojektide, teie ettevõtte või projekti, mille jaoks vajate välist finantseerimist, finantseerimine.

    Kas vajate investeerimisfondi?
    Saame investeerida teie suurtesse projektidesse. See on ette nähtud ettevõtetele, kes soovivad investeerida oma uurimisprojektide, kinnisvaraprojektide, ülevõtmiste ja muude ärivajaduste rahastamiseks.

    VALI PARIMAD LAENU VÕIMALUSED KOHE !!!
    Meie teenuste kohta lisateabe saamiseks võtke meiega ühendust selle e-posti aadressi kaudu: novaglobalfinances@gmail.com

    Mida me pakume;
    Pakume igasuguseid laenuteenuseid. Pakume nii tagatud kui ka tagatiseta laene ning lisaks saate taotleda nii pika- kui ka lühiajalisi laene väga mõistliku intressimääraga. Minu ettevõte aitab teil mitmesuguste laenutoodete abil saavutada mitmesuguseid eesmärke.

    Me saame aidata!
    NOVA GLOBAL FINANTSTEENUSED on suure kapitaliga Euroopa ja kogu maailma tugevaima finantskontserni tütarettevõte. Me rakendame strateegiat kohalolu leidmiseks seal, kus leitakse majanduskasvu, ühendades kliendid selle tekitatavate võimalustega, aidates ettevõtetel kasvada, majandusel õitsele jõuda ja üksikisikutel oma eesmärke realiseerida. Oleme aastaid kaubelnud ja andnud omal ajal välja lugematuid laene. .

    Saada laenutaotlus kohe !!!
    Nimi: Camilla Karlsen (laenukeskuse ametnik)
    Kontaktpost: novaglobalfinances@gmail.com

    VastaKustuta
  4. Tere ja Tere tulemast Spotlighti globaalsete laenuteenuste juurde. Minu nimi on Claudia Klein, olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate hädasti rahalist tugevdamist? Kas vajate laenu erinevatel eesmärkidel? kui teie vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole | spotlightglobalservices@gmail.com | või saatke meile WhatsApp: +4915758108767 | ja teil on 24 tunni jooksul oma kontol laen, kuna pakume suurepäraseid laenuteenuseid kogu maailmas.

    Pakume igasuguseid laenuteenuseid (isiklik laen, ärilaen ja palju muud), pakume nii pikaajalisi kui ka lühiajalisi laene ning lisaks saate laenata kuni 15 miljonit eurot ja anname välja laene madala intressimääraga 3% aastas. Minu ettevõte aitab teil saavutada mitmesuguseid eesmärke paljude laenutoodetega.

    Me teame, et seadusliku laenu saamine on alati olnud suur probleem Üksikisikutele, kellel on finantsprobleeme ja kes vajavad sellele lahendust, on paljudel inimestel kõrge huvi tõttu oma kohalikest pankadest või muudest finantsasutustest omakapitali laenu saamine nii keeruline. intressimäär, ebapiisav tagatis, võla ja sissetuleku suhe, madal krediidiskoor või muud põhjused

    Enam pole ooteaegu ega pingelisi pangakülastusi. Meie teenus on saadaval ööpäevaringselt - saate laenu saada ja tehinguid sooritada igal ajal ja igal pool

    Pakume 24-tunniseid maailmatasemel laenuteenuseid. Päringute / küsimuste jaoks? - Saada meil | spotlightglobalservices@gmail.com | või saatke meile WhatsApp: +4915758108767 | või veebisaidi kaudu: https://spotlightglobalfin.wixsite.com/financial ||

    Teie pere, sõbrad ja kolleegid ei pea teadma, et teil on vähe sularaha, kirjutage lihtsalt meile ja saate laenu.

    Teie rahaline vabadus on teie kätes !!

    VastaKustuta
  5. Tere, daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate projekti lõpuleviimiseks ärilaenu, eralaenu, hüpoteeklaenu või laenu? kui teie vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole. Pakume igasuguseid laenuteenuseid, sealhulgas pikaajalisi ja lühiajalisi laene. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e-posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või kirjutage mulle otse WhatsAppis: +447903159998 ja saate vastuse kohe.

    Oleme terviklik finantsteenuseid pakkuv ettevõte ja oleme pühendunud aitama teil täita kõiki teie püüdlusi. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiiremal viisil.

    Siin on mõned põhjused, miks peaksite laenu saamiseks meiega ühendust võtma;
    * Mugavus - laenu saate taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa - otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otserahastus - saate oma laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär - taskukohane intressimäär 3%.
    * Kõrge heakskiitmise määr
    * Paindlik tagasimakse - saate võimaluse valida tagasimaksekuupäev kas iganädalase, kuu- või aastase kestusega 1–30 aastat.
    * Lihtne veebirakendus.
    * Isikupärane juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasud puuduvad

    Ärge kaotage võimalust rahaliste vahendite puudumise tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, me saame teid aidata laenuga, kuna oleme aidanud paljusid eraisikuid ja organisatsioone, kes on kogu maailmas kokku puutunud finantsraskustega

    Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus selle e-posti aadressi kaudu sunshinefinancialgroupinc@gmail.com või WhatsAppis aadressil +447903159998.

    Vahendajad / konsultandid / maaklerid on teretulnud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Täielikus usalduses teeme koostööd kõigi asjaosaliste huvides.

    VastaKustuta
  6. Olen siin, et jagada teie kõigiga hämmastavat elumuutvat võimalust. Jose kauplemisplatvorm on registreeritud ja ehtne investeerimisplatvorm, mis võib vaid 700 eurose esialgse investeeringuga teenida nädalas kuni 7570 eurot. Olen selle suurepärase investeerimisvõimaluse elav tõestus. oled huvitatud investeerimisest ja soovid teenida iganädalaselt? alustamiseks võtke Josega ühendust whats-rakenduse kaudu: +12012937434 või e-posti aadressil Josegonzales87958@gmail.com…

    VastaKustuta