neljapäev, 17. september 2015

Lendame idarannikule ehk reis USAsse 2015.

Nii nagu mul juba kombeks on saanud, tuleb kord aastas ikkagi suund USA poole võtta. Ilma selleta on tunne, et midagi väga olulist jäi tegemata. Kergitan veidi saladuseloori, mis seekord plaanis on. 

14.novembri hommikul (ja ikka väga vara hommikul) tatsame empsiga Tallinna Lennujaama ja võtame suuna Miami peale. Koht sai valitud tegelikult lihtsalt odavate piletite järgi, sest ka seekord skoorisime me eriti hea hinnaga (458€). Esialgu oli meil sealt plaan ka Texasesse lennata ja Ameele ja Adamile külla minna, aga napilt enne, kui me jõudsime piletid ära osta, kolisid nad tagasi Ohiosse. See kahjuks aga meie plaani enam ei mahtunud, sest nad on ligi 3 tunni kaugusel kohast, kus me koos elasime ja üleüldse see Ohiosse lendamine oli nii jubedalt kallis, et ei tahaks isegi meenutada. Seega, otsuseks sai siis, et veedame oma aja Floridas ja nagu traditsiooniks on saanud, teeme ka ühe kruiisi.



Kruiis on meil seekord 7 päeva, mis on pea poole pikem kui kaks eelmist korda. Kusjuures, laeval töötades olid 7-päevased kruiisid megalühikesed minu jaoks. Laev viib meid Jamaicale ja Caymani saartele ja Mehhikosse, Cozumeli, kus me tegelikult juba eelmine kord käisime, aga samas jagati seal tasuta tekiilat, nii, et ma võin uuesti minna küll. Ja uued tekiilad koju kaasa osta. Laevafirma valikuks on kolmest kolm ehk kolmas kord Carnival. Carnivali hinnad teiste laevafirmadega võrreldes on lihtsalt nii head, et see oleks patt rohkem maksta. 

Florida plaanidest on meil paigas paar päeva Miamis, paar päeva Orlandos ja paar päeva Black Friday shoppingut. Orlandos ei ole meil veel ühtegi plaani, mõtlesime Universali ja NASA peale, aga kui keegi on käinud ja oskab midagi eriti ägedat soovitada, siis ootan soovitusi väga. Meil üks peretuttav just käis selle Florida vist läbi ja lõhki läbi, seega me seame oma sammud ka talle külla, et paar head nippi-ideed taskusse panna. 

Ja muidugi terve selle aja vältel saab minust tubli blogija ja just nimelt siia blogisse, sest minu meelest tundub õige, et kõik usa postitused on ühes blogis. Jehhuu!


12 kommentaari:

  1. Parim koht saada lahendust oma rahalisi probleeme (martinezlexiefirm@gmail.com) !!!

    Minu nimi on Nicole Marie, ma elan USAs ja elu on elamist väärt mugavalt mina ja mu pere ja ma tõesti ei ole kunagi näinud headus näidanud mulle seda palju minu elus, sest ma olen hädas ema koos kahe lapsega ja mul on läbimas tõsine probleem, kuna mu abikaasa tekkinud kohutav õnnetus viimase kahe nädala jooksul, ja arstid väitnud, et ta peab läbima õrn operatsioon teda oleks võimalik uuesti kõndima ja ma ei saa endale arveid oma operatsiooni, siis ma läksin panka laenu ja need omakorda mind maha märkides, et mul ei ole krediitkaarti, sealt jooksin oma isa ja ta ei suutnud mind aidata, siis kui ma vaatasin yahoo vastuseid sattusin Jumala kartes mees (Martinez Lexie), kes annab laene taskukohase intressimäär ja mul on olnud kuulda nii palju petuskeemid internetis peamiselt Aafrikas, kuid see minu lootusetu olukord, mul polnud valikut, kui anda see katse tingitud asjaolust, et ettevõtte on pärit United State of America ja üllatavalt see kõik oli nagu unenägu, ma sai laenu $ 82,000.00 USD ja i eest tasusid mu abikaasa operatsiooni ja jumal tänatud täna on ta ok ja saab kõndida, minu pere on õnnelik ja ma ütlesin endale, et ma karjuma maailma imet see suur ja Jumala kartes Man Martinez Lexie tegi mulle ja minu pere; nii et kui keegi on reaalne ja tõsine vajadus laenu ärge võtke seda JUMAL kartes mees e-posti teel: (martinezlexiefirm@gmail.com) või Ettevõtte kodulehel: http://lexieloans.bravesites.com või tekst: 18168926958 tänu



    VastaKustuta
  2. laen! laen! laen !!!
    Kas otsite usaldusväärset ja akrediteeritud eralaenude ettevõtet, kes pakub laenu eluaegsetele võimalustele. Pakume igasuguseid laene väga kiirel ja lihtsal viisil, isiklikud laenud, auto laenud, hüpoteeklaenud, õppelaenud, ärilaenud, investeerimislaenud, võlgade konsolideerimine ja palju muud. Kas olete pankade ja teiste finantsasutuste poolt tagasi lükanud? Kas teil on vaja konsolideerimislaenu või hüpoteegi? Ärge vaadake enam sellist, nagu oleme siin, et muuta kõik teie rahalised probleemid minevikku. Laename raha üksikisikutele ja ettevõtetele, kes vajavad finantsabi 2% ulatuses. Sotsiaalkindlustuse number pole nõutav ja krediidikontroll pole kohustuslik, 100% garanteeritud. Soovin seda keskkonda kasutada, et teavitada teid sellest, et pakume usaldusväärset ja toetavat abi ning meil on hea meel pakkuda teile laenu.
    Seejärel saatke meile e-kiri: (anitagerardloanfirm@gmail.com) laenu taotlemiseks

    VastaKustuta
  3. Tervitused kõigile ja tervitame Avants Loan INC-i. Oleme finantstoe meeskond, kes tegeleb rahvusvaheliste rahandustega mis tahes pangandustööriistade jaoks. Meie teenused on kiired ja usaldusväärsed. laenud võetakse vastu 24–48 tunni jooksul pärast edukat rakendamist. Laenu tagasimaksmiseks pakume laene vahemikus 2000 kuni 50 miljonit dollarit ja taskukohase intressimääraga 3% laenu kestusega 1 kuni 30 aastat. Avant Groupi eesmärk on pakkuda teile suurepäraseid professionaalseid finantsteenuseid. Laenu taotlemine on stressivaba ja meie jaoks on lisateavet meie laenuprotsessi kohta {avants.loan@gmail.com} {av_ant@outlook.com}

    Avansi isikliku ja ärilaenu abil saate arvestada teenuse ja usaldusväärsuse pärandiga, aidates teil unistused reaalsuseks muuta. Kandideerige ja saate otsuse kiiresti, ilma et peaksite muretsema oma krediidiskoori või finantskriisi pärast, kus olete sattunud. Laenu saamiseks võtke meiega ühendust juba täna. Aitäh
    Saatke meile e-kiri aadressil av_ant@outlook.com
    Kirjuta meile e-posti aadressil avants.loan@gmail.com
    Helista / Whatsapp +1 (409) 2062954
    Aitame teid hea meelega

    VastaKustuta
  4. Tere, kas vajate kiiret laenu?
    Olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate ettevõtte asutamiseks, projekti lõpuleviimiseks, maja või auto ostmiseks laenu või vajate laenu muudel isiklikel põhjustel? kui teie vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole. Pakume kõikvõimalikke laenuteenuseid nii tagatud kui ka tagatiseta. Kui loete seda ja teate, et vajate rahalist tuge, võite meile lihtsalt kirjutada e-posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või saata meile otse WhatsAppis: +447903159998 ja saada vastus kohe.

    Oleme terviklik finantsteenuseid pakkuv ettevõte ja oleme pühendunud aitama teil parandada oma pikaajalisi ja lühiajalisi finantseesmärke, sest teie finantsstabiilsus on meie lõppeesmärk.

    Funktsioonid & Benefit;
    * Mugavus - laenu saate taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa - otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otserahastus - saate oma laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär 3%.
    * Kõrge heakskiitmise määr
    * Teil on võimalus valida tagasimaksekuupäev, kas iganädalane, kuu- või iga-aastane kestus 1–30 aastat.
    * Lihtne veebirakendus.
    * Isikupärane juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasud puuduvad

    Paljud inimesed seisavad silmitsi enneaegsete rahaliste väljakutsetega ja neil on mõnel põhjusel oma kohalikest pankadest või muudest finantsinstituutidest laenu saamine nii keeruline.

    Kui vajate tõesti oma rahandusele lahendust, kirjutage lihtsalt minu ettevõttele ja me aitame teid laenuga välja maksta. Oleme aidanud paljusid inimesi ja organisatsioone, kes on kogu maailmas rahaliste raskustega silmitsi seisnud. Meiega kandideerides pöördute usaldusväärse ettevõtte poole, kes hoolib teie rahalistest vajadustest, meie prioriteet on teie finantsstabiilsus ja teie eest hoolitsetakse kogu protsessi vältel.

    Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus aadressil:
    E-post: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com VÕI;
    WhatsApp: +447903159998

    VastaKustuta
  5. Tere ja Tere tulemast Spotlight Global Financial Services'i, minu nimi on Claudia Klein, olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate hädasti rahalist tugevdamist? Kas vajate laenu erinevatel eesmärkidel? kui teie vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole | spotlightglobalservices@gmail.com | või saatke meile WhatsApp: +4915758108767 | ja teil on 24 tunni jooksul oma kontol laen, kuna pakume suurepäraseid laenuteenuseid kogu maailmas.

    Pakume igasuguseid laenuteenuseid (isiklik laen, ärilaen ja palju muud), pakume nii pikaajalisi kui ka lühiajalisi laene ning lisaks saate laenata kuni 15 miljonit eurot. Minu ettevõte aitab teil saavutada mitmesuguseid eesmärke paljude laenutoodetega.

    Me teame, et seadusliku laenu saamine on alati olnud suur probleem Üksikisikutele, kellel on finantsprobleeme ja kes vajavad sellele lahendust, on paljudel inimestel kõrge huvi tõttu oma kohalikest pankadest või muudest finantsasutustest omakapitali laenu saamine nii keeruline. intressimäär, ebapiisav tagatis, võla ja sissetuleku suhe, madal krediidiskoor või muud põhjused.

    Enam pole ooteaegu ega pingelisi pangakülastusi. Meie teenus on saadaval ööpäevaringselt - saate laenu saada ja tehinguid sooritada igal ajal ja igal pool.

    Pakume 24-tunniseid maailmatasemel laenuteenuseid. Päringutele / küsimustele? - Saada meil | spotlightglobalservices@gmail.com | või saatke meile WhatsApp: +4915758108767 |

    Teie pere, sõbrad ja kolleegid ei pea teadma, et teil on vähe sularaha, kirjutage lihtsalt meile ja saate laenu.

    Teie rahaline vabadus on teie kätes!

    VastaKustuta
  6. Head uut aastat, tere tulemast lehele 2021. Aasta alustamiseks saate NOVA GLOBAL FINANCE'l taotleda laenu vaid 2% intressimääraga.

    Ükskõik, kas soovite elustiilile hoogu anda või teil on ootamatuid kulutusi, on NOVA GLOBAL FINANCE'i laen kulutõhus viis selle elluviimiseks.

    Nova Global Finances on paindlik: saate laenata kuni 10 miljonit eurot, sobiva tagasimakseperioodiga vahemikus 1 kuni 30 aastat. Pakume laia valikut isiklikke laene, ärilaene, kodulaene ja võlgade konsolideerimise laene, mida saab vastavalt teie muutuvatele vajadustele ja oludele kohandada 2% intressimääraga.

    Mida sa saad:
     Kohene juurdepääs oma fondidele pärast heakskiitmist
     konkurentsivõimelised intressimäärad
     paindlikud tagasimaksetingimused
     võimalus oma laenu kiiremini ära maksta (lisatasud vähendavad laenu kapitalisummat)
     Lihtne kinnitamine, kui vajate täiendavaid vahendeid
     Laenu saate taotleda endale sobivas kohas ja kellaajal

    Kuidas kandideerida:
    Laenu taotlemine on kiire ja lihtne! Ettevõtted või üksikisikud, kes on huvitatud Nova Global Finances'ist laenu taotlemisest ja vajavad lisateavet KUIDAS KOHALDADA, peaksid SAATAMA MEILI aadressile (novaglobalfinances@gmail.com) VÕI võtma ühendust hr Elliotiga whatsApp: +31642117819 lisateabe saamiseks ja suuliste briifingute jaoks. Kehtivad tingimused.

    VastaKustuta
  7. Tere, daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate projekti lõpuleviimiseks ärilaenu, eralaenu, hüpoteeklaenu või laenu? kui teie vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole. Pakume igasuguseid laenuteenuseid, sealhulgas pikaajalisi ja lühiajalisi laene. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e-posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või saatke mulle otse WhatsAppis: +447903159998 ja saate vastuse kohe.

    Oleme terviklik finantsteenuseid pakkuv ettevõte ja oleme pühendunud aitama teil täita kõiki teie püüdlusi. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiiremal viisil.

    Siin on mõned põhjused, miks peaksite laenu saamiseks meiega ühendust võtma;
    * Mugavus - laenu saate taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa - otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otserahastus - saate oma laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär - taskukohane intressimäär 3%.
    * Kõrge heakskiitmise määr
    * Paindlik tagasimakse - saate võimaluse valida tagasimaksekuupäev kas iganädalase, kuu- või aastase kestusega 1–30 aastat.
    * Lihtne veebirakendus.
    * Isikupärane juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasud puuduvad

    Ärge kaotage võimalust rahaliste vahendite puudumise tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, me saame teid aidata laenuga, kuna oleme aidanud paljusid eraisikuid ja organisatsioone, kes on kogu maailmas kokku puutunud finantsraskustega

    Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus aadressil:
    E-post: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447903159998

    Vahendajad / konsultandid / maaklerid on teretulnud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Täielikus usalduses teeme koostööd kõigi osapoolte huvides.

    VastaKustuta
  8. PEAB LUGEMA: KUIDAS SAIN 275 000,00 USA dollari suuruse laenu sellelt suurelt ettevõttelt, mida nimetati laenukrediidiasutusteks

    Tere kõigile üle maailma, mina olen Abdur Raheem, Egiptusest Kairost. Olen kahe lapse üksikema ja jäin rahalisse olukorda ning pidin refinantseerima ja oma arved tasuma. Üritasin otsida laene erinevatelt laenufirmadelt, nii era- kui ka ettevõtetelt, kuid mitte kunagi edukalt ja enamik panku keeldus mu laenust, ei lange nende petturite ohvriks, kes nimetavad neid rahalaenuandjateks, nad on kõik kelmid, kõik, mida nad tahavad on teie raha ja te ei kuule neist enam kunagi, nad tegid seda mulle neli korda, enne kui seda krediidiasutustele laenu saamiseks esitati, kõige huvitavam on see, et minu laen kanti mulle üle 48 aasta pärast. tundi, seega soovitame teil võtta ühendust krediidilaenuasutustega, kui olete huvitatud laenude saamisest ja olete kindel, et saate need õigeaegselt tagasi maksta, võite nendega ühendust võtta WhatsAppi numbri kaudu: +393510483991
    E-post: (loancreditinstitutions00@yahoo.com) Krediidikontroll puudub, allakirjutanu pole ainult 2% intressimääraga ning paremate tagasimakseplaanide ja ajakavaga, kui teil on vaja tagatiseta laenu saamiseks ühendust võtta mõne ettevõttega, siis võtke ühendust laenukrediidiga asutused täna laenu saamiseks

    Nad pakuvad igasuguseid laenukategooriaid

    Lühiajaline laen (1_10 aastat)
    Pikaajaline laen (20_30 aastat)

    Ta pakub selliseid laene

    * Laenud kinnisvara ostmiseks Kodulaen ............., Ärilaen ........
    Võlgade konsolideerimise laen ....... Õppelaen .........., Ärilaen
    Ärilaen ......., Ettevõtte laen .............. Hüpoteeklaen
    ehituslaen ..... autolaen ........ hotellilaen .... isiklikud laenud..kinnisvaralaenud jne.

    E-post .......... (loancreditinstitutions00@yahoo.com) WhatsAppi number: +393510483991
    Kui rääkida finantskriisist ja peate olema finantskriisist vaba, siis on laenavad krediidiasutused õige koht, palun öelge neile lihtsalt, et Abdur Raheem juhib teie õnne ....

    VastaKustuta
  9. Kas vajate kiiret laenu? Anname eralaene? Ärilaenud? Kodulaenud? Põllumajanduslaenud? Hariduslaenud? Deebet-konsolideerimislaenud? Veoauto laenud? Autolaenud? Hotellilaenud? Laenud refinantseerida? ja rohkem koolilaenud? Stardilaenud? .Pakume 2% intressiga! Võtke meiega ühendust: dakany.endre@gmail.com

    VastaKustuta
  10. RAHASTAMINE CHARLY KERKIR
    Tere kõigile
    Suur tänu Jumalale CHARLY KERKIR minu teele tagasi toomise eest.
    Kõigi oma rahaliste vajaduste jaoks või kui teil on rahalisi raskusi, võtke lihtsalt ühendust selle imelise CHARLY KERKIR ga ja olete täiesti rahul.
    See suurepärane mees on mind just aidanud väikese summaga 55 000 € ja see on minu jaoks enam kui piisav.
    Ta on südamega mees, tänu sellele imelisele mehele sain ma oma elatustaset ja võlga tõsta.
    Kui vajate väikelaenu, võtke nendega ühendust ja te ei pea pettuma.
    E-post: charlykerkir@gmail.com
    Aitäh

    Märkus
    Kui te pole EESTIST, siis hoidke eemale

    VastaKustuta
  11. Tere, daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Mina olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate oma projekti lõpuleviimiseks ärilaenu, eralaenu, hüpoteeklaenu või laenu? Kui vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole. Pakume igasuguseid laenuteenuseid, sealhulgas pika- ja lühiajalisi laene, tagatisega ja tagatiseta laene ja palju muud. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e-posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või saatke mulle sõnum otse WhatsAppi kaudu: +447360502110 ja saate kohe vastuse.

    Laen usaldusväärselt ja pädevalt ettevõttelt on see, mida vajate oma eesmärgi saavutamiseks. Oleme kõikehõlmav finantsteenuste ettevõte ja oleme pühendunud aitama teil täita kõik teie soovid. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiiremal viisil.

    * Laenu saab taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa – Teie otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otsefinantseerimine – saate laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär 3%.
    * Kõrge heakskiidu määrad
    * Paindlik tagasimakse – peate valima tagasimaksekuupäeva, kas kord nädalas, kuus või aastas 1–30 aasta jooksul.
    * Lihtne veebirakendus.
    * Isikupärastatud juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasusid pole

    Ärge kaotage võimalust raha puudumise tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, saame teid laenu andmisel aidata, sest oleme aidanud paljusid üksikisikuid ja organisatsioone, kes on kogu maailmas olnud rahalistes raskustes.

    Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus aadressil
    E-post: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp: +447360502110

    Vahendajad/konsultandid/maaklerid on oodatud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Täieliku usaldusega töötame koos kõigi asjaosaliste hüvanguks.

    VastaKustuta
  12. Tere, Minu nimi on Claudia Klein, ma olen sakslane, pakun laenu, olen ka finantskonsultant ja esindan ettevõtet Spotcap Global Financial Services.

    Kas vajate hädasti rahalist tuge? Kas vajate laenu erinevatel eesmärkidel? kui teie vastus on jaatav, soovitan teil ühendust võtta minu ettevõttega | spotcapglobalservices@gmail.com | või saatke sõnum WhatsAppis: +31642117819 | ja teil on laen teie kontol 24 tunni jooksul, sest pakume suurepäraseid laenuteenuseid kogu maailmas.

    Pakume kõikvõimalikke laenuteenuseid (Isikilaen, Ettevõtluslaen ja palju muud), pakume nii pikaajalisi kui lühiajalisi laene, samuti saate laenata kuni 15 miljonit eurot ning väljastame laenu madala intressimääraga 3% aastas. Minu ettevõte aitab teil saavutada erinevaid eesmärke laia valiku laenutoodetega.

    Tunnistan tõsiasja, et seadusliku laenu saamine on alati olnud suur probleem. Inimestel, kellel on rahalisi probleeme ja vajavad sellele lahendust, on paljudel inimestel kõrge intressimäära, ebapiisava tagatise, võla ja sissetuleku suhte, madala krediidiskoori või mõne muu põhjuse tõttu nii raske omakapitali laenu saada kohalikest pankadest või muudest finantsasutustest.

    Pole enam ooteaegu ega stressirohkeid pangakülastusi. Meie teenus on saadaval 24/7 – saate laenu võtta ja tehinguid sooritada igal ajal ja igal pool, kus seda vajate

    Pakume 24-tunniseid maailmatasemel laenuteenuseid. Päringuteks/küsimusteks? - Saada e-kiri | spotcapglobalservices@gmail.com | või saatke sõnum WhatsAppis: +31642117819 | & Saate kohe vastuse

    Teie pere, sõbrad ja kolleegid ei pea teadma, et teil on vähe raha, lihtsalt kirjutage meile ja saate laenu.

    Teie rahaline vabadus on teie kätes!!

    VastaKustuta