esmaspäev, 9. aprill 2012

Ikka ootan

Kui hakkasin alles erinevate programmide kohta uurima, lugesin läbi tohutul hulgal kõikvõimalikke blogisid. Mitte ainult au-pairide omi, vaid ka vahetusõpilaste ja muidu reisijate kogemusi. Ühine oli neil kõigil sihtkoht: USA.


Üsna tihti märkasin, et vahetusõpilastel oli probleeme vahetuspere leidmisega ja mõni lendas teisele mandrile juba kohale, aga pere ikka ei olnud. Au-pairil sellist varianti küll ei ole, aga siiski on mul tekkinud veidi kurbust hinge, et rohkem ükski pere polegi huvitatud. Muidugi oli just Liis see positiivne kiir, kes ütles, et kohe tuleb nagu nii, et ei võta kaua aega üldse see asi.

Ma nii loodan, et ma ei pea kaua ootama ja et ma ei pea paljudele ära ütlema ning klõps pere äratundmisel juhtub pea. Kuu lõpus on mul sünnipäev, saan 21, ja nagu emale ütlesin: "Isegi USA mõistes täiskasvanuks." Peo korraldamisega on mõtted nii mujale viidud, et pole eriti saanud nukrutseda, aga ikka kui satun blogile peale või näen kuskil pilte, mõtlen, et kus minu pere on..

Eile sain üles laetud ka oma arstipaberid, seega võib öelda, et 8.aprillil andsin veel viimase panuse oma profiili täienduseks ja rohkem mina midagi teha ei saa. Kokkuvõtvalt võib öelda, et kuu aega on põhimõtteliselt möödas sellest kuupäevast, kui oma peas minema hakkasin.. Päris ruttu. Ise ei saa arugi, aeg läheb nii kiiresti, selline tunne, nagu oleksin kandideeri alles eile vajutanud.

Täna tutvusin natukene kaardiga, vaatasin linnade pilte, kohutavalt palju ilusaid pilte tehakse ikka erinevatest Ameerika linnadest. Nädalavahetusel seletasin isale õhinal, kus üks või teine osariik asub. Varsti on osariigid sama peas kui Euroopa.

Pikka juttu täna ei olegi, tahtsin lihtsalt märku anda, et olen veel alles ja pole blogimisest absoluutselt loobunud, aga uudiseid jääb nüüd järjest vähemaks. Tahtsin ka uutele au-pairidele (või nendele, kes ikka veel kõhklevad) öelda, et isegi kui ma veel ei ole kuskile läinud, tunnen, et see kogemus kaalub üles kõik senised saavutused. Lisaks tahtsin öelda, et otsige igal juhul keegi, kes on juba koha peal, sest vaid sealt saab kiiret ja informatiivset infot. Aitäh, Liis, et mu tuhandetele küsimustele oled viitsinud vastata :)

Loodame siis, et järgmine postitus tuleb täis infot ja rõõmu selle kohta, et olen leidnud endale sobiva pere.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar