teisipäev, 31. juuli 2012

Juba jah

Täna on viimane juulikuu päev. Algab august, algab uus nädal ja läinud ma olengi.

Minu õnneks ja igasuguste lennuhirmude peletamiseks, sain kätte ka oma lennuajad-vahemaandumise ja muu vajaliku info. Olles eelnevalt lugenud-uurinud võimalusi, kuidas Tallinnast New Yorki saab, hoidsin pöidlad pihus, et läbi Helsingi lendaksin. Jeei, nii läkski!

Niisiis, esmaspäeval väljub 12.35 lend Tallinnast Helsingisse. 13.10 olen kohal ning 14.10 stardin New Yorki poole. Veidi rändamist ajas tagasi ning kohaliku aja järgi 15.50 olen kohal. Eestis on siis kell 22.50. Tuleb mõnus päev!

Kuna nüüd ongi käima läinud minu viimane nädal Eestis, on aega imevähe ja asju, mida teha, megapalju. Veel viimased kohtumised sõpradega, kingituste üleandmised, mälestuste jagamised ning muidugi minu lahkumispidu, mida ma väga ootan.

Vaikselt hakkan nüüd tundma seda reaalsust, et ma lähengi. Veel siiani oli see minu jaoks üpris tühi tunne ja ega aru miskit ei saanud, aga nüüd, kui mu unenägudesse on ilmunud kohvri pakkimised, lennujaama minemised ja lendamised, hakkab reaalsustaju tulema. See õige tunne ilmselt tuleb endiselt alles siis, kui istun üksinda lennujaamas ja kedagi pole minuga kaasas, kuid praegu sellest väikesest värinast piisab. Vähemalt ma sätin oma elu nii, et iga päev asetan kohvrisse ühe uue asja.

Sellega seoses, mu kohvris on nüüd VIIS PAARI kindaid! Käpikuid. Ma olen fänn. Mu hostema arvas, et see on mul väga armas hobi ja tema meelest on päris okei viie paari kinnastega tulla. Saaks veel aru, et lähen Gröönimaale..

Lohutuseks mu emale, kes juba vaikselt üritas märku anda, et mul on neid seal kohvris liiga palju, otsustasin kaasa võtta ühe paari. No äärmisel juhul kaks, kui üks paar märjaks saab. Tuleb tunnistada, et terve aasta varu kohvrisse pakkida on tunduvalt raskem, kui ma arvasin. Samal ajal üritan järgida Liisi lauset, kes ütles, et palju asju pole mõtet kaasa võtta, kuna seal on kõik odav ja kõike on palju, tagasi peab ju ka tulema...

Kingitustega olen enam-vähem ühele poole saanud, mul on Lotte multikas tüdrukutele, Jussi mingi värvimise-lugemise raamat Stefanole, Vana Tallinn vanematele ning kilud ja maiustused on ostmata. Ema küpsetab värske leiva ka kaasa. Muidugi pean ma veel viima kingitusi Liisile, kommi ja maiustusi ning leiva. Ema juba tegi märkuse, et kohvrikaalu ma küll ei mahu. Tasa, tasa - mul on kõik kontrolli all!

6 viimast päeva Eestis!

6 kommentaari:

  1. Ainult 5 päeva! Nii põnevaks läheb nüüd! :) Mul on veel 19 päeva. Ma olen ka näinud igasuguseid USA-s olemise unenägusid.

    Minu lend oli algselt Tallinnast Helsingisse, Helsingist Reykjaviki, Reykjavikist New Yorki. Ma hakkasin muretsema, et Reykjaviki lennujaamas on ainult tund aega lendude vahepeal ja lasin ära muuta. Nüüd mul lend Tallinnast Varssavisse ja sealt New Yorki. Enne seda läbi Varssavi lendamist taheti mulle pakkuda läbi Moskva lendamist, aga seda ei tahtnud.
    Tegelikult pärast sain teada, et see tund aega Reykjavikis oleks ka piisav olnud ja poleks pidanud muutma. Too oli hea lend, sest oleks kiiremini USA-sse jõudnud, kuigi mitme vahepeatusega.

    USA sisesel lennul jäi mul ikka ainult 51 minutiline vaheaeg. Seal pean sõitma New Yorkist Portlandi (Oregon) vahepeatusega Phoenixis (Arizona).

    Digikaamera olen ka välja valinud. Homme vist ostangi ära.

    Mari

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tubli, digikaamera koha pealt!

      Aga jaa, 19 päeva tundus nii pika aja pärast alles.. Nüüd hakkab sebimine pihta, päevasid pole enam üldse jäänud. Uskumatu, et Sul mingi sada vahemaandumist, mida teemat noh :D Mina ise valida ei saanud, aga kuna see oli kõige sobivam mu jaoks, olin rahul. Ja nagu nägid - ka ainult tund aega on vahet, aga nende vahemaandumistega ongi alati nii, et kui sama firma teenindab edasi, on lühikesed ajad vahel, aga oodatakse kõik reisijad ära, kuna hiljem piletiraha tagastamisega kaotaks firma rohkem. (ema tark jutt :D).

      Kustuta
  2. Ha-ha, ma käisin päev varem lennujaamas kohvrit kaalumas - kaal näitas 34kg. Nii ma siis proovisin jätta midagi maha, aga no kõik tundus nii vajalik. Lõpuks sain osa asju anda teise tüdruku kohvrisse, kes ka minuga New Yorki tuli (tema kohver läks muidugi kaduma - kuigi meil mõlemal olid priority kleepsud peal, 3 päeva pärast sai õnneks siiski kätte) ja kommid ning shokolaadid lasin saata siis postiga tagant järgi. Tõesti, ei ole palju asju vaja kaasa võtta, aga hea öelda, raske teha. Mul sugulane tuli pärast aastat tagasi ainult 5 kohvriga :D
    ps! Kuna sa oled New Yorgis ja New Jersey sulle ka suht lähedal, siis tea, et seal osariigis müüakse riideid ilma maksuta ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jessas, viis kohvrit :D

      Ma üritan ikkagi vähe asju võtta, minu õnneks mul polegi neid pärast kahte kolimist enam järgi :) Aga maksuvaba uudis on küll hea!

      Kustuta
  3. Nii vähe on jäänud. Kadestan. :D Ootan väga su lendu juba.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma heameelega alustaks nüüd uuesti 114 päeva lugemist :D

      Kustuta