reede, 28. september 2012

Neljapäev

Ma olen täna ülemõistuse väsinud ja ma mõtlesin, et ma jään magama samal hetkel, kui pea vastu patja panin, aga ma siiski võtsin ennast kokku ja otsustasin sissekande ära teha.

Täna oli töömaratoni päev, nagu ma seda 13,5 tunnist päeva kutsun. Öö möödus VÄGA raskelt, tervislikel põhjustel ning hommikul kui äratuskell helises, palusin omaette "ärge sundige mind ärkama, palun.." Sain siis kuidagi voodist välja, ja alustasin natuke aega pärast ärkamist jälle tormijooksu vannitoa poole. Okei, detailidesse ei lasku.. Haahaa.

Seega olin siis hommikul parajalt väsinud, aga siiski päevaks valmis. Mis oli täna naljakas, oli 8.20 hommikul Evie, kes alustas joonistamisega. Paras aktivist. Ma ei suutnud veepudelit korkigi maha keerata veel nii vara. Alustasime siis kunstitunniga varakult ning möllasime ikka tükk-tükk aega, mul oli lõpuks täitsa jaks otsas juba sellest värvimisest.



Snack-time möödus edukalt, lõunasöök möödus edukalt, isegi päris edukalt sai lapsed magamagi pandud. Evie korraks tuli välja, ütlema, et ta pole väsinud, aga ma kinnitasin talle, et kui ta natukene ootab, siis Unemati tuleb ta juurde. Ta küsis, kes on Unemati. Oh well..

Sellega seoses tuli meelde, et siin on paar asja veel olnud, mille peale ma lihtsalt ei oskagi  muud teha kui õlgu kehitada. Ükspäev oli torm, välgutas ja mingid imelikud täpikesed olid taevas. Evie küsis, mis need on. Vastasin, et UFOd. Ta küsis, mis on UFO.  Mu üks väga tark sõber seletas küll väga kenasti selle ära. "Unknown flying objects. Things that fly, but you don't know what that is for sure. So it is unknown for you. And it is flying and it's an object. (-Tundmatu lendav objekt. Asi, mis lendab, aga Sa pole päris kindel, mis see on. Seega see on tundmatu Sinu jaoks. Ja see lendab ja see on objekt.) Teine asi, seletasin midagi, mis pidi toimuma homme. Evie küsis, mis on homme. Seletasin asjaliku näoga, et kui lähed täna magama ja ärkad üles, on hommik ja ongi homme. Sellele järgnes küsimus: "What mean today?" (-Mis tähendab täna?) Oh, yees..

Igal juhul jäi tüdruk siis ka kiiresti magama ning magasid mõlemad suhteliselt pikalt ja hästi. Pärast uinakut oli snack-time, millest Gram küll pisut ilma jäi, sest Brutus sõi tema snäkid ära, aga siis möödus edukalt. Umbes viie ajal siis panime riidesse kõik, läksime autosse ja sõitsime McDonald'sisse, kuna ma eelmine nädal lubasin, aga me ei käinud.

Seal möödus kõik ka imehästi, letis tundsin ennast kuidagi nii kindlalt, mitte mingit probleemi tellimisega. Ma tean, et ma viimasel ajal olen kuidagi palju keelest rääkima hakanud, aga mult on seda palju küsitud ning ma ise tunnen nüüd lõpuks, et ma ei mõtle oma lauseid enne läbi, kui ma neid ütlen. See on hea tunne.

Õhtusöök


Evie ja tema uus boyfriend


Äraminek osutus täna raskemaks kui eelmisel korral, sest Evie oli pähe võtnud, et tema küll ei taha ära minna. Veidi siis rääkisime temaga rahulikult, arutasime demokraatlikult läbi, kuidas mõlemale hea on ja nii saimegi tulema. Kodus siis väike piimaring, sest lapsed olid tõesti täiesti segi jooksnud ennast seal mänguväljakul, mõlemad olid läbimärjad (selgituseks, sest tavaliselt nad õhtuti enam piima ei joo, öiste pissimiste ära hoidmiseks). Ja siis vanniring.

Vannis tekkis meil veidikene kurb ja nukker vestlus Eviega, mis sai jätku allkorrusel, kui olin nad mõlemad pidžaamasse pannud ning tuleb tunnistada, et korraks võttis isegi silma märjaks. Korrutasin endale, et ta on kõigest laps, aga no nii kurvaks tegi. Kui Amee koju tuli, rääkisin temaga ka sel teemal, ta tundis end nii halvasti, aga lohutas hästi ja ütles, et küll muutub ja et ta ei oska seda käitumist seletada. Loodetavasti siis edaspidi ikka on teistmoodi. Hea oli vähemalt kuulda tema toetust ning rõõmsaid sõnu.

Ja siis saigi päev läbi ning nüüd ruttu magama, et homme veel vastu pidada. Ja siis ongi juba laupäev, mis SEEKORD tähendab ikka sitaks häid uudiseid.

Sain täna mõned pildid ka meie orientatsioonilt, panen need siia ka, sest need tüdrukud olid ikka tõesti head ja no ma nii nii igatsen neid. Kõiki.

Käisime shoppamas

Käisime shoppamas vol 2, Hanna on üliäge sel pildil lihtsalt

Ameeriklaste lemmikmärk ja 2 eestlast + 2 mehhiklast

Meie pundipilt

ja veel üks meie pundipilt, superneiud!

2 kommentaari:

  1. Mis vestlus teil Eviega oli?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kuna ma sellest lähemalt ei kirjutanud, järelikult ei olnud selline jutt, mida avalikult esitleda.

      Kustuta