reede, 26. oktoober 2012

Minu vabad päevad

Eelmises postituses järelhüüe vanaemale antud ja eraldi nüüd sissekanne minu vabadest päevadest.

Eile ehk kolmapäeval oli plaanijärgselt nagu nii vaba päev, magasin pikalt ja kaua ning lebotasin päev otsa oma toas. Päeva peale tuli kurb uudis ja selle peale tuli Adam minuga rääkima, et olen ülejäänud nädala üksinda kodus. Esialgu ehmatas ikka päris ära, mismõttes? Ihuüksi? Suures majas?

Õhtupoolikul olin siis omaette, vaatasin saateid ja rääkisin inimestega juttu. Lõpuks hakkasin oma väikse üllatusega tegelema, mis mul siin plaanis on ja nii saingi magama alles pärast nelja. Pime ja kõle oli ka, ootasin kuni valgeks läheb, jaa, väga kaval.

Hommikul ärkasin poole üheksa ajal, lasin Brutuse õue ning siis sisse tagasi, rääkisin natuke juttu inimestega ja siis jäin uuesti magama. Ja ärkasin kella ühe ajal. Ooo kui mõnus. Ärkasin üles, megakaua ikka lihtsalt uimerdasin lihtsalt, väga hea.

Mingi kella nelja ajal sõitsin Tri-County kaubanduskeskusesse, kus kõigepealt käisin mööda poode ringi ja siis kohtusin Starbucksis Abduliga. Jõime seal mõned värskendavad joogid ning käisime siis veel natukene poodides ja siis tema sugulase söögikohas veel ning siis väljas suurepärast ilma nautimas, sest täna üllatus-üllatus, oli meil jälle 24 kraadi sooja.

Poes asunud purskkaev, hullult ilus mu meelest

Pärast kaubanduskeskust käisime veel ringi seal, sõitsime tegelikult, Abdul näitas mulle erinevaid kohti seal linnaosas, sest see oli minu jaoks päris uus. Kui aus olla, siis ma ei tea endiselt, kus ma olin. Mingi osa Cincinnatist igal juhul. 

Mingi hetk käisime siis Abduli juures ka, ma tutvustasin talle Eesti laule, jee-jee, ärge küsige, mis laule, haha. Lõpuks viis ta mu minu auto juurde tagasi ja väikse vahepeatusega Subwayst sõitsin koju. Brutus oli mind nähes lolliks minemas, nii rõõmus. Väga tore päev oli vahelduseks. 

Kodus sõin õhtusöögi ära, tegin SUURE jäätise õhtu, nii, et pärast lausa paha oli, vaatasin ära jälle hunnik saateid ja siis oli kell nii kaugel, et eestlased ärkasid üles ja noh, teil ju täna puhta tsirkus seal. Niisiis, kuna minu vapper emake täna üldse tööle ei läinud, skaipisime temaga mitu tundi veel ja jagasid mulle isaga koos pilte sellest tsirkusest siis. Naera lolliks, kui erinev on kliima, meil uus suvi, teil paksu lumega talv. Haa-haa!

Minu jäätisekraam


Paneme siis märke maha, 26.oktoober, 2012, LUMI MAAS!!




2 kommentaari: