laupäev, 27. oktoober 2012

Lebotsill jätkub

Kuna ma olen endiselt üksinda kodus, ilma vanemateta ja reegliteta, käib möll hommikust õhtuni mu ümber. Reede hommikul ärkasin, võinoh õigem oleks öelda, reede lõunal ärkasin kella kahe ajal. Pisut varem. Kui üles ärkasin, ropendas Allar mul Skypes, et me kaotame korvpalli ja kui ma siis ruttu ülekande lahti tegin, oli järgi 20 sekundit (mis Kristo jutu järgi oligi kõige põnevam mängu jooksul, haha) ja Allaril oli õigus, me kaotasime. Eriti masendav hommik.

Järgmiseks ma avastasin aknast välja vaadates, et paduvihma sajab. Sellepärast ma nii kaua magasingi, et maja oli täiesti pime, nagu öö, ja mitte mingit tahtmist ei olnud voodist välja tulla. Kui ma alla läksin, pidin infarkti saama - kõik aknad olid lahti, maja oli külm nagu surnukamber, huuuhh. Tegin endale kakaod, selle supermugava masinaga, mille mu pere ostis. Tegin seekord pilti ka, et näeksite, mis topsidest ma rääkisin. Masin teeb üles-alla augud ja välja tuleb superhea jook.


Ülejäänud päeva ma olin lihtsalt voodis. Terve päeva. Väga mõnus, ülimugav ja ma olin ülirahul. Õhtul hakkasid siis tasapisi mingid plaanid tekkima, kutsuti ühte ja teise kohta ning ma otsustasin filmiõhtu kasuks enda juures. Vähe julgem olla ja magada. Rääkisin siis erinevate inimestega, paraku on siin Ohios väga suureks probleemiks sõitmine. Näiteks mõni pere ei luba autot kasutada pimedas, mõni ei luba ööseks autoga ära olla.. Võib-olla ma pingutan üle, aga minu meelest on see ajuvaba, kuivõrd meil pimedaks läheb juba seitsme ajal. Seega, siis hakkasid järjest kõik ära kukkuma just nimelt auto puudumise tõttu.

Mina siis veel skaipisin päris mitmega, eestlastega, päris vapralt oli mul kaaslasi eesti aja järgi kella viieni hommikul. Sättisin end valmis ja sõitsin Zuri juurde, võtsin ta peale ning me käisime Krogeris filme laenutamas ning igasugu rämpsu ostmas. Vahepeal textis Abdul mulle, et mis ma teen ja nii kutsusin tema ka meiega liituma. Kui me minu juurde jõudsime Zuriga, panime kõik toidud valmis ja pidžaamad selga, et ikka õige "movienight" oleks. Tegelikult ma küll šlikerdasin, mul ei olnud pidžaama, mul olid lihtsalt kodudressid, haha.

Vaatasime ära seriaalid "Nanny" ja "Friends" ja siis tuli Abdul ka ning me rääkisime kõik koos juttu ja sõime ja vaatasime veel telekat. Abdul läks üsna pea ära, kuna tal oli täna tööpäev ning me jätkasime Zuriga oma filmiõhtut. Ma isegi ei tea, mis selle filmi nimi oli, mis me laenutasime, aga supernaljakas oli küll. Pärast vaatasime veel "The Omen" filmi umbes 20 minutit, siis hakkas Zuri kartma ja me vaatasime edasi "Michael Jackson - That is it." Kella nelja ajal tuli uni peale ja läksime magama ära.


Margaritad, Zuri suuuuuurel soovitusel proovisin siis ära. Esimene alkohol USAs, yay! Haha
Hommikul ärkasime 11 ajal, viisin Zuri koju, filmid tagasi ning ostsin poest endale bageli ja vaarikad ja värske salati, räige värskete asjade isu ikka on kogu aeg. Hull värk, Eestis ma ei söönud pooltki nii palju puuvilju ja salateid. Poest siis otse koju, väike hommikusöök bageli, cream-cheese'i ja kuuma šokolaadiga. Ja edasi lebolebo voodis.



Õhtul vist on Halloweeni pidu, aga eks näis, kuidas see tööle hakkab.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar