neljapäev, 25. oktoober 2012

Vaba päev

Tänane päev oli mul läbi ja lõhki vaba päev, niisiis siit mingit eriti sisukat postitust oodata ei ole.

Tahtsin kirjutada, et sain täna järjekordse paki, Eestist. See nädal on pakkide poolest üks supersuper nädal olnud. Kõik ebayst tellitud asjad tulid kohale ja kõige tipuks siis veel pakk Eestist ka.

Sain veidi šokolaadi ja kommi, eile sõingi viimased draakonid ära, täna juba uued. Yay! Aitäh vanaema, vanaisa! Väga toreda kirja sain ka.

Ja kuna mul rohkem midagi oma päevast rääkida ei ole, kirjutan tavalistest asjadest, mida mu lugejad on minult küsinud meili ja msni teel, võib-olla huvitab kedagi teist ka.

Lubadega seotud küsimusi on mult palju küsitud ja tõeline vastus on see, et me ei pea USAs (või vähemalt Ohios, aga minu teada ikkagi üle riigi) uusi lube tegema. Seda välja arvatud juhul kui kindlustus seda ei nõua. Ja minu kindlustus nõuab. Ehk ma pean tegema teooriaeksami ja sõidueksami samuti. Hetkel on see tahaplaanile jäänud, kuna muid asju on palju teha olnud. See kindlustuse asi vist laieneb avariijuhtumitele ehk kui juhtub õnnetus, ei hüvita mu kindlustus kulusid, sest mul pole osariigilube.

Töötamiseks on mul graafik, iga kuu alguses saan uue. Kaks nädalat on pikad tööpäevad, kaks nädalat lühikesed. Üldiselt on töö esmaspäevast reedeni, vahel harva on ka nädalavahetusel, kui vaja on. Kolmapäevad on vabad või erandjuhul õhtuti 19-22. Kellaajad on esmaspäeval 8-17, teisipäev 12-18 (pikal nädalal 12-21.30), neljapäev 8-17 (pikal nädalal 8-21.30) ja reede 8-17 (mõnikord 12-18 ja mõnikord 8-13). Ühesõnaga, kõik sõltub graafikust. Maksimumtunnid nädalas on 45 tundi, neid pole ma siin veel kordagi täis saanud, suurim arv oli ühel nädalal 43.

Eestikeelsed ja eesti telesarjad on mul siin heaks meelelahutuseks, lemmikud on "Elu keset linna," "Tähed jääl," ja "Minu mees suudab." Niisiis, on pilk peale pandud kõigele. Ja ma ei saa neid otseülekandena vaadata, alles siis, kui telekast läbi saab, näen mina internetist.

Kuna nii vanaema kui ka teised on uurinud Reelika ja minu varjupaiga andnud pere kohta, siis tuleb tunnistada, et ma väga perega ei suhtle. Reelikaga me ikka räägime, skaibime ja ajame lolli juttu. Aga külla lähen neile küll juba üsna pea, sest nagu ma kirjutasin juba ka korra varem - selline abi ja kogemus on midagi, mida iial ei unusta. Ja nii ei unusta ka mina neid. Kuigi erinevate segaduste tõttu lähen ma sinna üksinda, arvan, et ka see on hea ja nagu Reelika ütles, ega mina neid nagunii ei huvita, nad tahavad leiba ja kilu. Hahaha!

Veel üks üsna tüüpiline küsimus on tekkinud au-pairide ja perede suhtlemise kohta. Nagu ma olen mitmel korral kirjutanud, on siin tüdrukutel peredega probleeme olnud küll. Ja on jätkuvalt. Zuri näiteks on meisterkakleja oma perega. Mõnikord ei ole palju vaja, pisiasjad ja ongi tüli olemas. Minul pole probleeme olnud, kuigi ma olen mitmel korral probleeme omanud tüdrukuid päästmas käinud ja siis on Adam öelnud küll, et me võime tülitseda ka, hahaha. Seda muidugi väga lõbusal häälel. Tavaliselt lepitakse ka ära ning mõne aja pärast minnakse uuesti tülli. Nii ka näiteks Zuri, haha, nüüd läksid tema tülid juba suuremõõtmelisteks, võeti auto kasutamise võimalus ära ja nii edasi.

Söögid, suured ahvatlused ja kehakaal. Teadatuntud tõde on see, et kõik tüdrukud võtavad siia tulles hunniku kilosid juurde ja kaotavad need siis kodus sama kiirelt. Minul sellega veel probleeme ei ole, ilmselt vähesel määral aitab trenni tegemine ka kaasa, aga tegelikult on vast asi nii, et päris lolliks ikka süüa ei saa. Ma loodan. Nagu ma kunagi ütlesin - see, et portsud on suured, ei tee kõhtu suuremaks, väljas tellitud ühte portsu söön tavaliselt kodus veel mitu päeva. Niisiis, ei ole asi nii hull midagi nagu arvatakse.

Ja bensiinihinna kohta ka. Osta tuleb gallonite kaupa, üks gallon on 3,8 liitrit ja ühe galloni hind vähemalt eile oli 3,34$. Seega jah, kütus on üks asi, mille pärast siin pea üldse muretsema ei pea.

Ja kui nüüd on veel küsimusi, mis kellelgi hinge peal on, siis andke teada, teen mingi hetk siis uuesti vastamise ringi.

Uus lemmik, oooojaa!

2 kommentaari:

  1. Väga hea postitus! ;) Kas Zurit juba rematchi ei taheta saata?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ta on seal peres pool aastat juba olnud, ju siis ta oma tööd teeb ikkagi hästi ja lihtsalt iseloomud ei klapi. Ma ise küsisin talt ka, et kas ta ei mõtle selle peale, aga ta ütles, et armastab lapsi ja ei taha minna.

      Kustuta