kolmapäev, 24. oktoober 2012

Suvi tuli jälle !

Tänane päev oli super jälle, sest ilm on JÄLLE nii soojaks läinud. Lühikeste pükste ja topiga käisin väljas. Nii hea. Eile oli ka üpris soe. Eile oli mul hommikust õhtuni tööpäev, selle erandiga, et hommikul oli mul ainult Graeme.

Ahjaa, selle nimega on paras segadus tulnud siin, igal juhul on tema nimi Graeme, mida hääldatakse Gramiks. Nii, et pärast kuu aega pere parandusi mulle nime kirjutamisel sain ma lõpuks aru, haha.

Eviel oli mingi kooli väljasõit ja kuigi ma alguses arvasin automaatselt, et mina pean sinna kaasa minema, läks teistmoodi ja hoopis Adam läks. Graemega olla on tõeliselt lihtne, ta on selline kullatükk, vaikne ja tagasihoidlik, suure südamega. Niisiis, hea lihtne hommikupoolik. Lõunal tuli Evie, aga ta oli juba nii väsinud, et lükkasin ta kiirelt magama ära.

Ja õhtul tuli Amee juba enne viite koju. Vaatasin küll ta näost, et midagi on mäda, siuke väga minulik käitumine oli, kui olen nutnud ja ei taha, et teised teada saaks, aga ei julgenud puudutada ka seda teemat. Mõtlesin hetkeks, et ma ei ole ju keegi oluline, et minuga oma saladusi jagada. Täna ma muidugi sain teada, milles asi oli ja on, seega ma nüüd oskan ka mitte torkida.

Minu õhtupoolik pidi alguses kinos mööduma, aga kuna ma nii otsustusvõimetu olin ja õhtuni keerutasin, kas tulen või ei tule, jäi see ära. Niisiis oli mul hunnik igasuguseid häid asju ning telekast saated "90210" ja "Gossip Girl." Pärast teleseriaale üritasin kohe magama minna, aga venis see lõpuks ikka nii pikale, et ema jõudis juba hommikul ütlema tulla, et jälle ma ei maga.

Hommikune meelelahutus Graemega

Hallid püksid on ikka tegijad ja kutt on ka mõnus laiskvorst

Õnnelik tsikk oma kõrvitsatega 

Minu õhtusnäkk - kõik asjad peale vee on järgi, haha

Täna hommikul ärkasin pärast 11. Oli tunne, et võiks veel magada. No tüüpiline mina. Läksin alla, siis kõigepealt oli mul vestlus Ameega, kurb kohe, aga noh, hea, et ära rääkis. Siis olime veidi lastega üleval, joonistasime ja lollitasime ning tuligi suhteliselt kohe uinakuaeg peale. Evie on klassikaline ütleja, et ta pole väsinud. Tavaliselt ma ignoreerin teda ja küsin, kas oma voodisse või ema voodisse ja ongi magama pandud.

Pärast lõunauinakut tegin ma lastele süüa, asja nimega "Orzo." Kui mulle tundus, et tegemist on läbi ja lõhki riisiga, siis paki pealt üritati mulle ikka selgeks teha, et see on pasta. Panen pildid ja jääb iga ühe enda otsustada, kas see on riis või pasta. Maitses igal juhul nagu makaron, ulmehea ja nii hea lihtne valmistada, raudselt teen seda ka edaspidi.

Pakis

Valmis

Väike hiinlane kätega söömas

Pärast söömist läksime parki, sest ilm oli lihtsalt super super super ja patt oleks olnud toas passida. Seal tsillisime suhteliselt kaua, mingi hetk nägin Adamit, kes tuli töölt ja nägi meid ning otsustas ka veidi aega veeta. Sealt siis tulime ära joostes, lapsed vagunis ja mina jooksin, oli kohe selline tunne, et tahaks trenni teha. Kodus andsin lapsed üle ja kobisin oma  tuppa.

Mõne aja passisin niisama, puhkasin ja siis käisin väikse tiiru poes-söömas, maandusin lõpuks kell 9 koju ja Skypesin Michaga ning ootasin siis X-factorit, pärast mida ma korraks mõtlesin magama minna, aga siis tuli meelde, et homme on ju dayoff, ei tasu kell 8 ärgata. Jeejee!

Hommikul oli Brutus kadunud, leidsin ta siis sedasi. Mu isa saaks vist infarkti, kui meie koerad nii teeks, ahaha.

Mõtlesin, et proovin korraks cocast üle olla.. Jessas, see oli jube!!

Sain täna oma kingituse kätte, see on mobiilikorpus, sini-must-valge

Ma igatsen meeletult putru. Ilmselt saaks siit poest ka endale midagi osta, aga ameeriklasi tundes on see "pane-kaussi-lisa-vesi-oota-5-minutit" kraam, mis ei maitsegi kohe üldse nii nagu meie puder. Esitasin emale juba tellimuse ka, et tahaks kaerahelbeid ja riisiputru. Ooeehh. Lisaks, tänu Kristole, ei ole suutnud ma kaks päeva muust mõelda kui valge glasuuriga Jänksi kohukesest.

Camilla ema tuli talle külla ja kohe oli pilt ka, mis ema tõi.. jah, appikene, tooge mu ema ja Egert kiiremini siia. Uskumatu. Täna mu sugulane, Silver ütles ka, et uskumatu mida kõike neil ameeriklastel on ja siis sellist lihtsat asja nagu kohupiim ei ole. Ja juba ennetades igasuguseid kommentaatoreid, et vene poes on, ma tean seda ise ka, aga ma ei ole suutnud siin mitte ühtegi vene poodi leida. Vaevalt, et siin ongi.

Veel üks asi, mis silma jäänud. Sünnipäevadele kutsutakse kutsetega, hoolimata sellest, et 2/3 külalistest Su kodutänavalt tuleb, ikka pannakse posti. Külalistele ehk lastele, antakse sünnipäeval ka kingitus, väike kotike, kus sees on midagi. Evie ja Graeme said M&M kommipaki, mingid küpsised, pulgakommid. Päris hea kott ja arvestades, et seda peab tegema nii umbes 20le, siis üsna kulukas ka mu meelest. Pärast sünnipäeva saadetakse külalistele kaardike, kus peal tänatakse tulemast ning mainitakse ära, mis kingitus oli ja et lapsele meeldib see. "Tänan teid Star Warsi komplekti kinkimise eest, mulle väga meeldib sellega mängida," lause oli meie kaardil.

Ja täna sain ka teada, et vanaisa oli mu sünnipäevakaardi kätte saanud, seega võin siis nüüd selle pildi siia ka panna, sest see oli minu meelest lihtsalt nii nii nii armas.


7 kommentaari:

  1. "Täna hommikul ärkasin pärast 11. Oli tunne, et võiks veel magada. No tüüpiline mina. Läksin alla, siis kõigepealt oli mul vestlus Ameega, kurb kohe, aga noh, hea, et ära rääkis."

    Miks Sa neist asjadest kunagi pikemalt ei räägi? Ma olen uudishimulik ja tahan kõike teada, Gerli!

    Kata

    VastaKustuta
  2. See Orzo peaks olema riisimakaron, ehk siis võibki pastaks liigitada ilmselt. Hea asi tõesti :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Nad ütlesid, et see on megaminisize makaron. :D

      Kustuta
  3. See Orzo on Eestis ka olemas. Ma vahest sõin seda.

    Mul ei ole veel pudrukriisi olnud. Ma söön siin olles ka igal hommikul kaerahelbeputru, aga siin tehakse seda kaerateradest, mitte helvestest. New Jerseys anti ka sellist kaerateradest putru ja pere juures pereisa ka sööb seda igal hommikul. Nende terade nimetus on oats lihtsalt. Ma ei ole ise vaadanud, et kas kaerahelbeid ka poes on, sest siiani pole puudust tundnud. Pereisa lkeedab suure portsu seda kaeraputru ja paneb külmkappi ning siis igal hommikul võtame sealt ja soojendame endale paraja portsu.

    Ma käisin ka sellises farmis au pairide kokkusaamisel. Pildid on Facebookis, blogida pole jõudnud veel. Maisilabürint oli seal kahjuks väga väike ja lihtne.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Issand, ma ei olnud kuulnudki. Kui Evie ütles, mida ta tahab, siis ma olin täiesti kökmök, polnud aimugi, mis see on.

      Siin hommikuti putru ei sööda, ilmselt sellepärast ka isu tulnud. Ma ei söönud Eestis ka iga hommik, aga vahel ikka tahaks. Ja just sellise magusa pudru isu on, sest teatavasti ameeriklased ju oma toitusid pea üldse ei maitsesta, haha. Aga eks ma pean ka poes vaatama, võib-olla mõni "oats" tundub isegi okei söömiseks.

      Meie maisilabürint on ikka väga ulme. Üks mees isegi rääkis, et ta istus vahepeal maha ja sõi oma võileibu, sest ta ei saanud aru, kus ta on või kuhu minema peaks ja kõht läks tühjaks. Hhaha.

      Kustuta
  4. otsi quakerit :)
    Siis saad vähemalt korralikku kaerahelbeputru.
    Ja ära lõkus satu, vaid old fashioned quakerit vaja :D

    http://www.quakeroats.com/products/hot-cereals/old-fashioned-oats.aspx

    VastaKustuta