teisipäev, 25. detsember 2012

Jõululaupäev ja jõuluhommik

Eile õhtul otsustasime Zuriga veeta väikse jõululaupäeva koos ning valikuks sai kino. Alguses pidi Karen ka meiega liituma, aga ta pere viivitas nii kaua, et ei jõudnud. Peaaegu ei oleks Zuri ka jõudnud ja kui lõpuks selgus, et ikka jõuab, hakkas nii kiire, et ma unustasin isegi ta jõulukingi koju. Haha.

Filmiks oli "This is 40" ja ma pean tunnistama, et esimest korda elus ma täiesti reaalselt ei saanud filmi alguses aru, mis on see point filmis. Tegelikult ma ei saanud filmi lõpuni välja pointile pihta. Selge on see, et tegevus käis ümber 40-aastaste inimeste ja no naise jaoks paanika jne, aga mis see reaalne point asjal oli.. Kes teab. Mitte just parim film. Ja sigakaua kestis ka, saime alles pool üks kinost välja.

Täna hommikul oli siis tüüpiline ameerika filmidest nähtud jõuluhommik. Kingitused olid ka, seekord siis jõuluvanalt. Mina oma kingitused andsin ka perele, väga armas oli. Evie tuli minu juurde ja kallistas mind ning ütles "I love you. You are the best." See oli nii siiras ja nii armas. Adam sai kingiks Batmani filmi ja minult sai siis suure kanistri täie snäkke, seega tal hea filmiõhtu ees ootamas. Ameele kinkisin käeketi ja kusjuures ta sai üsna sarnaste pärlitega kella pakist, mille enne minu pakki avas ja kui minu paki lahti tegi, ütles, et ma tean, mis talle meeldib. Jess, läks hästi.








Sõime jõuluhommikuks vahvleid, seekord mitte külmutatud kraami nagu lapsed tavaliselt söövad, vaid Amee küpsetas ise. Ja jõime kakaod. Väga mõnus, kuidagi nagu eriline, teistmoodi kui muidu. Vaatasime jõulumultikaid ja rääkisime juttu.

Mina ise sain perelt kingiks kaks kinkekaarti, kusjuures üks neist oli Friday'se oma ja Amee ja Adam ütlesid, et nad ei teadnud, et vanaema ka selle kingib. Niisiis on mul nüüd palju palju kinkekaarte, et ennast Friday's segaseks süüa.




Unustasin vahepeal siia kirja panna, et sain jõulukaardi ka Reelikalt, superarmas lihtsalt, nii ilusa tekstiga ning nii armas kaart samuti. Aitähh kallis!

Ja siis lisan lõppu veel hunniku pilte, sest sõnadega rohkem ei oska tänast hommikut väljendada.






Kodused kingitused olid minu meelest täitsa asjalikud, nt said lapsed mõned Play-doh'd juurde, need siis mäletatavasti need plastiliini sarnast ollust täis topsid. Evie sai barbie nuku, tuhkatriinu nuku ja lumivalgekese nuku. Viimane oli kohe päris suur. Graeme sai veel mingi batmobiili (mis tundus, et meeldis Adamile isegi rohkem) ja lennuki ja veel mingi auto. Ma ei mäletagi. Ühesõnaga, tundusid okei asjad olevat. Ja muidugi palju kommi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar