kolmapäev, 30. jaanuar 2013

Teisipäev

Kui lapsed üles olid ärganud, tegime snäkiringi ning läksime õue. Ja olime ligi kaks tundi õues, sest väljas oli 18 kraadi sooja. Ajee! Pidasime ka selle aasta esimese pikniku ära, Evie küsis, kas võib õhtusööki õues süüa ja nii ma mõtlesingi, et miks mitte. Rohkem juttu ei ole, panen hunniku pilte.





Meil nüüd uus komme, et kui kogu söök on ära söödud, siis saab preemiaks Oreo küpsise. Toimib alati!

Õhtul siis käis minust mingi väsimuse laine üle, midagi ei jaksanud teha, lihtsalt oma tuppa lebosse. Skypesime Liisiga, üle saja aasta lihtsalt, Liisil hakkas nüüd USAs teine aasta jooksma. Nii naljakas mõelda, aasta tagasi (no veidi peale) eputas ta minu ees, et tal on 20 kraadi sooja ja mina olin külmas Eestis, nüüd eputame koos eestlaste ees. Hehe. Aeg lendab.

Pärast sai veel Michaelaga pikalt räägitud ning siis oli selline tunne, et nüüd pean Subway võikut saama või suren. Vaatasin kenasti välja, mis kellani miski putka lahti on, sõitsin sinna, mis oleks pidanud lahti olema, aga näe vot ei olnud. Fain siis! See oli märk, et pole vaja.

Tulin koju tagasi, mu garaažiuks ei töötanud. Esiti ei märganud Adami sõnumit ka, et see võib-olla ei tööta. Nimelt pandi mu autosse täna uued nupud, aga süsteem on kuidagi rikkis, et kui üks autodest (Amee või mina) kodus on, siis teise auto nupp ei tööta. Ja kuna Amee oli vahepeal koju tulnud, siis minu nupp ei töötanudki. Õnneks on meil veel lisasalavahend, kuidas seda ust lahti saada ning pärast viimast öist garaažiukse mitte avanemist pandi mu autovõtmete külge esiukse võti ka. Seega, mooduseid sisse saada miljoneid.

Kodus siis sõin hoopis järgmise õnnejäätise ära, et kolmapäevaseks õnnelause kätte saada.

For once, put yourself first - hea lause vabaks päevaks!

PS! Mulle räägiti suur suur saladus, aga kuna ma ei oska üldse saladust hoida, siis ma lihtsalt pean ütlema, et üks mu sõbrannadest saab beebi. Ja see on nii sitaks äge uudis lihtsalt. Haha! Aga kuna see on saladus, siis ma ei saa öelda, kes saab. Igal juhul, palju palju õnne teile mõlemale, te olete seda väärt. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar