teisipäev, 26. veebruar 2013

Oeh, jälle esmaspäev

Mulle tundub, et muud mu elus enam ei olegi, kui jälle esmaspäev, siis vut vut vut jee reede, siis ohhh nädalavahetus ja oo uus esmaspäev. Nüüd ma saan küll kõikidest au-pairidest ja vahetusõpilastest aru, kes räägivad, et USAs aeg lendab. Terve nädala elan nädalavahetuse nimel, see läheb ruttu mööda ja siis jälle nädalavahetuse ootuses. Kui on, mida oodata, läheb eriti ruttu.

Seega siis täna see "jälle esmaspäev," mis algas kella seitsmest ja Evie tegi mulle šokiteraapiat, kui koputamata sisse hüppas ja minu palve peale uks sulgeda seda ei teinud. Nii me siis seisime seal, mina pesu väel ja Evie sõnagi lausumata. Haha, mõnus hommik. Adam oli selleks ajaks juba läinud, kui mina alla jõudsin ning andsin Eviele siis hommikusöögi, Amee tuli ka alla ning läks tööle ja siis suhteliselt varsti ärkas Graeme ka üles. Minul endal jäi öö jälle Une-Mati hülgamise tõttu lühikeseks, seega ma olin paras udumuna. Mõtlesin, et ma olen nii laisk ega viitsi riideid ka vahetada, et teen ameeriklast ja lähen dresside ja tossudega last kooli viima. Lõpuks ikka sai uhkus võitu, haha.

Koolipliks ja roosapäev
Ta nägi nii tuus välja oma teksadega

Kui olime Evie kooli viinud, läksime hetkeajendil Subwaysse, mina sain hommikusöögi, Graemele lubasin küpsise. Sõitsime siis kohale, teen ukse lahti, Graeme sisse ei tule. Arutasime tükk aega, seletasin, et küpsis on ausalt ka seal. Vahepeal pidin lausa ukse kinni panema, sest ma mõtlesin, et lasen liiga palju külma õhku sisse. Lõpuks saime ikka sisse, teenindaja oli natuke vanemapoolsem naine, naeris, et nii armas vaadata, kuidas me läbirääkimisi peame. Saime minu hommikusöögi kätte, Graeme valis küpsise ka ära ja selle 3 sekundiga, kui ma maksin, oli ta juba siukest nägu, et oi oi oi .. Lisan siis, et tal oli šokolaadiküpsis. Teenindaja ütles nii armsalt cookiemonster ta kohta. Kui ma maksin, vaatas teenindaja mu nime ja küsis, kuidas seda hääldatakse, ma siis ütlesin. Järgmiseks küsis, kus ma pärit olen ja ma vastasin, et Eestist ning tema ütles rõõmsalt: "Oo, teil oli ju pidupäev eile." Ma olin täiesti WOW, Sa tegelt ka just ütlesid seda?? Kuna Graeme aga hullu panema hakkas, pidime ruttu ära minema ja ma jõudsin talle ainult vastata, et tõsi ta on ning soovisime üksteisele head päeva. Pole seda teenindajat varem seal näinud ka, võib-olla kunagi tulevikus õnnestub küsida, kust ta seda teadis.

Hiljem Eviele järgi minnes jõudsime veidi varem kooli juurde (sihilikult), sest Graemele meeldib autos muusikat kuulata ja ringi kõõluda, naudib seda, kui Eviet ei ole. Kui täna 11.15 küsisin, et kas lähme nüüd Evile järgi, vastati mulle resoluutne NO! Haha. Tegime siis autos diskot ja photoshootingut.





Koolist pliks kätte saadud, sõitsime koju ning tegime lõunasööki, vaatasime multifilme ja rääkisime pikalt juttu. Eviel on aeg-ajalt sellised päevad, kus ta uurib väga VÄGA paljude asjade kohta. Ma unustasin reedel siia kirjutada, et Evie uuris päev otsa, mis ma õhtul teen ja tal oli väga selge, kellega ma klubisse lähen ja kuhu lähen ja pärast seda, kui ta oli Adamile kõik ette jutustanud, mis ma teen, avastas ta järsku, et üks nimi on nimekirjast puudu.

Evie: "Will Keith come to the club?" (-Kas Keith tuleb klubisse?)
Gerli: "Mm, no." (-Mm, ei.)
Evie (really surprised): WHY?? (Väga üllatunult: MIKS??)
Gerli: "Probably he is busy.."' (-No ilmselt on tal kiire.)
Evie: "Well, then other guys can take you if Keith is not protecting you." (-Nojah, siis saavad teised kutid Su võtta, kui Keith Sind ei kaitse.")

Täna igal juhul uuris ta selle jutu jätkuks, kuidas ikka klubis oli ja mis lugusid seal tuli ja kas ma ikka tantsisin ja kas ma tantsisin teiste poistega või tüdrukutega, millal ma uuesti lähen ja kas seekord ikka tuleb Keith ka kaasa. Haha, megaarmas.

Lõunauinaku järel otsustasime õue minna, sest ilm oli nii nii ilus täna, 9 kraadi sooja, helesinine taevas ja päike paistis. Nii hea. Mängisime palli ja kulli ning sõime snäkke ja siis juba tuligi Amee koju. Pesin laste jalanõud puhtaks ja sellega oli minu tööpäev läbi saanud. Märkamatult.








Kuna öö mul lühikeseks jäi, vajusin pärast tööd kenasti teki alla peitu ja magasin mõne tunni. Üles ärgates käisin all söömas ning vaatasime lastega ToyStory multikat. Uskumatu, ma polnudki seda enne näinud. Nüüd tundub küll, et ma olen kõik multikad ära näinud. Vaatasin lisaks veel oma toas Doktor Olafi esimese osa ära, sest zumba osa oli ja Marek (mu zumbatreener) ja muud tegelased mu trennist olid seal. Lisaks tundusid teised teemad ka päris põnevad olema.

Tavaliselt on esmaspäeva õhtuti koolipäev, aga seekord vabariigi aastapäeva puhul ei olnud (tavaliselt tehakse pühapäeval loeng ja laetakse esmaspäeval üles), oli hoopis rohkem koduseid töid. Ma hullult armastan seda, kui head teemad on. Üks nädal nt oli teema, kuidas elektrihinnatõus puudutab Sind isiklikult, rakendasin siis ajakirjaniku oskuseid teha mitte millestki lugu. No vapsee ei puuduta mind ju..

Seega sain veidi lisaaega siis hispaania keelega maadelda, sest kolmapäev ei ole vaba päev, tavaliselt ma õpin kolmapäeviti enne kooli. Mõnus ülesanne on kirjutada, milline on unelmate koduloom, mis teeb, mis sööb.. Jeje.

Ja lõpetuseks - see sissekanne on minu kahesajas sissekanne siin blogis, ilus number.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar