esmaspäev, 25. märts 2013

Video: 3 tundi USAs

Pärast nädala ajast mässamist videoga esitlen siis teile oma ühte ideed. Enam see pole üldse originaalne, vahepeal on kõiksugu kuulsad blogijad oma päevadest videod teinud, aga no ma vähemalt tean, et ma tegin enne, lihtsalt ei saanud kuidagi üles. Haha.

Igal juhul siis kolm tundi minu õhtust mööda USAt, täpsemalt siis mööda Ohiot, möödusid kaamera kurja pilgu all, millest ma kokku suutsin lõpuks teha 32 minutit. Videos näete minu kodu, mind, erinevaid poode, hindasid, kaupasid, kurikuulsat frozen jogurtit ning muud. Loodan, et jaksate vaadata, hoolimata sellest, et see nii pikk on.

Kaks videot on, ühes tükis ei õnnestunudki neid kokku panna, seega kui üks lõpetab, alustage teisega ja vaadake lõpuni. Igasugused kommentaarid on väga tere tulnud.



11 kommentaari:

  1. Muidu on kena kõik, aga su muusikavalik on lihtsalt kohutav, et pidin mute peale panema :D.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul oli seekord programmiga jama, ta ei lasknud panna lugusid üldse sisse, ütles, et kõik on varastatud kraam (aeg-ajalt keerab siin USAs pea peale), seega sain kasutada ainult neid, mida programm vastu võttis :D Nii mõnigi oli selline, mis mulle endale ka üldse ei meeldi. Aga eks maitsed ongi erinevad :)

      Kustuta
  2. nätsu närimine ja matsutamine häiris :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. ja, mind ennast ka, ma üldse ei teadnud, et see niimoodi peale jääb ja see pidi proovivideo olema, aga päris videol seal kohas oli hääl kadunud, seega pidin ma proovivideot kasutama, et üldse miskit tuleks :D

      Kustuta
  3. Blogijad on oma päevadest videosid teinud juba ammu enne, just saying. (; Aga kohe kui 30minutit leian, vaatan ära, et kuidas see elu seal minust lääne pool on.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ja, ma täitsa usun, praegu tundub Eesti blogijate seas neid videosid väga palju olevat. :)

      Kustuta
  4. Päris lahedad asjad olid toidupoes, tahaks isegi minna :D ja kosmeetika ikka niiii odav.
    Aga kahjuks mind häirisid ka kõik juba eespool mainitud asjad, see mälumine oli lihtsalt kohutav! :D Räägi teinekord tühja suuga ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kusjuures mõnes teises toidupoes on jälle teised asjad, ma avastasin nt, et kommiosakonnast käisin hoopis kaarega mööda, ei teagi, miks. Haha.
      Ja selle mälumise osas olen nõus, vabandan veel üks kord. :)

      Kustuta
  5. See Outlet meenutas kohe Taani Ringstedi Outlet'i:)

    Aga kuna igasugused kommentaarid on teretulnud, siis pean ka kahjuks ütlema, et nätsu närimine häiris täiega, video peal on väga hästi see kuulda. Veel häiris, et kui rääkisid, siis teinekord oli veel muusika peal. Parem oleks, kui rääkimise ajal muusikat ei oleks.

    Ja muusikavalik võiks üleüldse olla rahulikum, et kui nii palju selliseid tempokaid lugusid on, siis kuidagi ei sobi. Kui muidugi selline tempoka muusika valik läheb kokku mingi asjaga konkreetses videos, siis on ok, aga ma ütlen, et konkreetselt praegu hakkasid häirima need väga tempokad lood ja neid oli ju nii palju ka, sest pikk video oli, ehk siis poleks seganud, kui video oleks 10 min pikk olnud:)

    Kõige huvitavam oli minu jaoks muidugi söögipoe külastamine:D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Need outletid, selle sama keti omad, on üle riigi laiali, olen päris kindel, et neid sarnaseid võib ka Euroopas olla. Hea, kui äratundmisrõõm tuli, hehe.

      Muusika kohta ma eespool mainisin, et mul polnud seekord eriti valikut muusikat võtta, ei kujuta ette, mis mu arvuti korraldas, aga panen kõrva taha. Aitäh!

      Kustuta
  6. Mulle väga meeldib su blogi lugeda, kuna kolin arvatavasti umbes 1,5 aasta pärast ka ise USAsse ja see tundub mulle kuidagi kohutavalt hirmutav.. Sinu blogi lugedes tundub see kõik aga palju lihtsam ja ilusam ning mingil määral saan ka natukene teada, mis mind ees ootab :)
    Vaadates neid videosid aga närib mul hinges veidi see tervisliku toitumise teema, just see küsimus, et kui lihtne seal on jääda nö normaalselt toituma ja hoiduda eemale pizzadest, frozen yogurtist, subwayst jnejne? Teades ennast, olen üpriski nõrga iseloomuga ja kardan, et ma lihtsalt võtan reaalselt seal esimeste kuudega juba 20kg juurde :D uued maitsed, uue elukohaga kaasnev stress ja misiganes.. võib tunduda naljakas või veider, aga see on minu jaoks päris suur hirm.

    VastaKustuta