teisipäev, 26. märts 2013

Armas esmaspäev

Esmaspäevane öö läks mul vähe nihusti, nii palju asju oli vaja teha, et lõpuks sain magama kolm tundi enne äratuskella. Jaa, päris ilus hommik oli, ma ei jõudnud lihtsalt ära siunata ennast.. Öösel üks põhjustest, miks ma uuesti üles ärkasin, oli lumetormi hoiatus mu telefonis, mis karjuma hakkas kogemata (sest ma olin seaded jätnud muutmata) ja siis mul muidugi oli vaja vaatama minna, et kas tegelt ka, jälle lumi? Jah, tegelt ka.. jälle lumi.

Kuna ameeriklastel on "spring break" ehk meie keeli kevadvaheaeg, ei olnud Eviel täna kooli ning meil möödus hommikupoolik kodus, rohke käsitööga tegeledes. See on uskumatu, kui palju see tüdruk suudab värvida ja joonistada, ta võiks seda vist lihtsalt tunde teha, probleemideta. Lõunasöök oli meil väga nunnu, Graeme teeb igasuguseid nägusid kogu aeg, kui ta midagi tahab (või kui ei taha) ja need näod on lihtsalt no niiiii priceless, et ma hakkan igakord naerma. Samuti muutub Evie jutt üha targemaks iga päevaga ja mul tõesti nii nii nii nii meeldib nende lastega olla, ma ei väsi kordamast.

Pärast lõunaund tuli Amee juba koju ja siis olin veidi arvutis, kaklesin oma videotega (mis nüüd lõpuks üles said) ning siis rääkisin veel emaga, käisin pesus ja kobisin magama, öö unetunde tagasi teenima. Panin endale kella 9ks äratuse, et päris hommikuni ei magaks ning ärkasin 3 minutit enne äratuskella. Ajee! Eile öösel kell 2 tuli meil Hamediga hull pannkoogi isu, aga otsustasime mitte nii hilja minema hakata, seega tegime asja tasa täna, sest mina jätkuvalt tahtsin pannkooke. Lõpuks kohtusime veidi pärast kümmet ning veetsime aega poole üheni, sai maitsvat sööki, palju nalja ja lõpus lollitasime veel pilte tehes, seega väga mõnus õhtupoolik jälle.
Ma vist ei olnud just lemmik kaaslane
New York Cheesecake Pancakes with Strawberries

Kohting ketšupiga


Shalala shoorttyyy
Udune, aga nii hea pilt, haha
Kui koju sõitsin, meenus, et eelmine kord, kui lumi maha tuli, panin kolme tunni pärast uue pildi, et voohh lumi läinud. Seega tegin uued pildid, 16 tundi hiljem, pagan, ikka lumi maas. Vähemalt ei pea ma sel nädalal sunniviisiliselt mitte kuskile sõitma, saab kodus rahus seda lund nautida.


8 kommentaari:

  1. oot mis kas sa alles ei läinud ühest lahku?nüüd juba uus??

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Magnet, magnet :D
      Sellest ühest läksin ma tegelikult lahku juba jaanuari lõpus. Ja tema ei ole ka mul miski uus. :)

      Kustuta
  2. Hästi huvitav blogi on sul! Mind aga huvitab taimetoitluse teema. Kuidas taimetoitlastesse suhtutakse? On neil suur valik toitu osta ja kuidas taimetoidurestoranidega lood on? Olen ise taimetoitlane ja ehk sa viitsid veidi pikemalt rääkida :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh Sulle heade sõnade eest.
      Taimetoitlus on USAs täiesti normaalne, peetakse samasuguseks nähtuseks nagu lihasööjaid. Minu hostema on taimetoitlane, seega veidi olen kõrvalt näinud. Poodides on asjad spetsiaalselt märgitud, mis taimetoitlastele on ( a la veggieburgers jne ) ning samamoodi restoranides. Enamikes restoranides on taimetoitlaste menüü või menüüs asjad taimetoitlastele.

      Kustuta
  3. Gerli! Su reklaam mõjub! :D Käisin just Menchie's joksi nautimas. Ja Cosi on näiteks Wisconsinis täitsa olemas. Alati sealt mööda käies mõtlen sinu ja Caesari salati peale. Pole veel sealt läbi hüpanud, aga küll jõuan. Tervitused!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma olin praegu, et hmm.. kes meil Wisconsinis on? :D
      Minul siin Cosit ei ole, see teeb väga kurvaks, aga samas annab alati põhjuse Reelikale külla minna, haha. Ja loodan, et Menchie's meeldis. Tervitused vastu :)

      Kustuta
    2. :D Täitsa tundmatu on Wisconsinis. Lihtsalt Sinu ustav lugeja Eestist on paar nädalat USAs trallimas. Sugulaste juures Wisconsinis ja edasi Californiasse!!!!!! Menchie's oli täitsa ok, kuid sain mingit veidra maitsega marjajoksi ja see polnud eriti hea. Võtsin muidugi 6 erinevat maitset keskmistest torudest. :D:D Kas sa poodidest oled jäätiseletist vaadanud külmutatud jogurtit nimega Kemps (seda on jäätist ka)? Kui seda Ohios on, siis võid proovida. Minu meelest see on superhea! Ja palju odavam.

      Ja videod olid nii ägedad! Täpselt nii ongi USAs poodides!

      Kustuta
    3. Ooo fännid mulle meeldivad, haha. :D
      Menchie'ses saab ju proovida neid maitseid ka enne, kas Sa ei proovinud? Ma ei suuda tavaliselt üle 3-4 kokku panna, siis ei saa enam aru, mis on mis. Aga jäätiseletist ei ole vaadanud seda, üritan meeles hoida ja järgmine kord vaadata.
      Ja aitäh. :) Loodan, et naudid oma aega USAs.

      Kustuta