pühapäev, 30. juuni 2013

Laupäev ja vihmaga basseinipidu

Täna hommikul ärkasin veidi pärast üheksat, sättisin oma asjad valmis, enda valmis ning läksin siis alla, vahetasin Alisoniga paar sõna ja oligi aeg minna. Käisin veel tee peal poes, kusjuures tee viis otse mu vanast majast mööda ja siis korraks tegi nukraks küll tunde, oma lapsi igatsen ikka küll. Näen pilte neist iga päev ja meenutan, kui tore meil koos ikka oli. Igal juhul poest sain oma juurviljad ja Starbucksist suve kohustuslikku jahutuse. Mul tuli meelde, et mingi hetk sai meeltesegaduses sinna hunnik raha peale laetud, nüüd peab selle ära kulutama. 

Sõitsin rõõmsalt Elleni juurde, kell 12 alanud peole jõudsin 12.30 ja olin esimene. Ameerika, jep jep. Õnneks üsna varsti tulid mu saksa tüdrukud Kim ja Judith. Panime siis toidud laua peale, kui hakkas paduvihma sadama. Ruttu jooksuga asjad teise laua peale ning varju alla peitu. Siis tuli Lidia ka. Veel üks sakslane. Neid ikka jätkub. Kui vihm mingi hetk järgi jäi, käisime ujumas, väga väga mõnus oli ning hiljem hakkas uuesti vihma sadama, siis pugesime jälle katuse alla peitu. Ja kui vihm üle jäi, läksime jälle ujuma. Väga hea päev oli, palju sai nalja, sai head sööki, Lidia käis vahepeal meile isegi cupcake ja jäätist toomas, tegime pilte ning rääkisime juttu, kuulasime muusikat ja tsillisime niisama. 

Say Cheese. Täitsa teemas
Mina - Judith ja Kim

Lidia
saksa neiud ja tehnoloogia
Reklaampilt

Lidia-Kim-Ellen-Judith-mina
Päiksekreem läks ujuma
Natuke nagu oli külm ka. Nahavärvi järgi võib aru saada, mitu tundi ma nende lastega seal ikka päikest võtsin.
Ellen lollitas
Laps leidis ujumisrõnga


Kui väsimus murrab




Nutella tüdruk pani üldse jäätise valesse kohta, haha

Pidu lõppes meil kuskil veidi pärast kuute, sest uus torm lendas peale ja kuna mina pidin seitsmest ära minema, oligi paras aeg lahkuda. Kojusõit oli jälle paras ulme omaette, otsisin seda nõks aega jälle taga, aga kui kiirteele välja jõudsin, leidsin jälle rõõmsalt üles. Veidi vajab see asukoht harjumist. Jõudsin koju poole kaheksa ajal ning siis läksid Alison ja Kevin välja ning mina jäin nelja tegelasega üksinda. Kuna Tommy paraja stseeni korraldas, läks ta kohe magama, Lucy vajus nõks hiljem, Charlie vajus ka kiirelt ning siis ma tegelesin tükk aega, et Joey ka vajuks ja lõpuks oli neljast neljast mul magama pandud. Väga mõnus, algas filmiõhtu Harry Potteriga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar