esmaspäev, 22. juuli 2013

4 päeva kokku

Neljapäeval oli minu tööpäev õhtusel ajal, seega alustasin alles neljast ja hostvanemad võtsid viimasel hetkel Lucy ka kaasa, käisid ooperis, kus mu hostema isa osales, laulis seal. Meie olime kaksikute ja Tommyga kodus. Sõime õhtust ja üsna pea panin nad kõik magama, ise istusin terrassil. Kell oli kuskil kaheksa, kui ma sinna läksin, väljas oli 33 kraadi sooja, no täielik paradiis. Jutustasime Allariga, rääkisin teise clusteri tugiisikuga ning teistegi sõpradega ning kuskil 11 ajal tuli mu pere tagasi, siis ma ikka istusin seal. Lõpuks istusin kuni kella kaheni öösel seal, nii mõnus oli. Kottpime, megasoe ja külm jook ja hunnik patju. Oeh, kvaliteetaeg.

Reedel käisin hommikul poeringidel, paari asja oli vaja osta ning pangas ning siis leidsin veel mingi värskete asjade poe, kust ostsin hunniku puuvilju ja salatit endale, nende palavate ilmadega on need söögid lemmikud. Töötasin jälle õhtupoolikul, hostisa oli kadunud ja hostema käis oma klassikokkutulekul. Seekord olid mul kõik lapsed, aga kaksikud jäid üsna pea pärast hostema lahkumist magama ning Lucy-Tommyga siis vaatasime multikaid kuni nemadki uinusid.

Ise läksin oma tuppa ja vaatasin ära filmi "The Intouchables." Ma olin seda varem näinud, kui emaga kinos käisin, aga tahtsin uuesti vaadata. Üks parimaid filme mu elus päris kindlasti, mulle nii meeldib see point ja peategelase iseloom ja huumor. Ja peategelane ise meeldib ka. Haha.

Laupäeval pidin alguses töötama, aga plaanid muutusid ja nii ma ei töötanudki. Käisime Zuriga tema basseinis ta perega ning hiljem Walmartis shoppamas ning siis korraks veel minu juures ja siis läksime Kings Islandile. Mul nüüd uus hobi - pimedas seal käimine. Õnneks läheb iga päev järjest varem pimedaks. Igal juhul oli see meeeeeeeletult ülerahvastatud. Seisime DiamondBacki järjekorras 1,5 tundi. Oeh jah. Õnneks see oli ainus, kus nii pikk järjekord oli, teised asjad saime kiiremini kätte. Lõpuks viisin Zuri koju ja ise ka koju, kell oli mingi 2 vist jälle. Laupäeviti on Kings Island keskööni lahti.

Pühapäeval siis oli meil basseiniüritus Elleni juures. Korjasin Zuri peale ning käisime koos poes, ostsime niksi-näksi kaasa ning sõitsime kohale. Ilm oli super, basseinivesi oli ka mingi 30 kraadi, sai ujuda, sai päikest võtta ja süüa. Leidsin poest peaaegu selle sama salati, mida hostema ema pakkus, pähklid, salat, maasikad, mustikad ja siis panime feta-juustu ka. Nii hea lihtsalt! Mu lemmiksalat.

Tähelepanu Elleni taldrikule, kus megapalju süüa on






Olime Elleni juures kuskil kaheksani, siis sõitsime Zuri juurde, ta läks koju ning siis käisime minu juures korraks ja siis käisime õhtust söömas koos ning siis tulime uuesti tema juurde tagasi ja jäime ööseks siia. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar