neljapäev, 1. august 2013

Kõik päevad on sassis

Esmaspäevane päev Lidia juures oli üsna tegus, kuna pakkisin oma asju, riideid kokku ja elamise ka panin ilusti kokku ja järgi ning vestlesime tema hostemaga hästi pikalt. Olen varasemalt ka maininud, et mu tugiisik oma tööd väga ei tee, aga siiani olen olnud arvamusel, et rematchide puhul on ta parim. Sest siiani on olnud, viinud tüdrukud ja pered väga kiirelt kokku. Seekord tundub aga, et ta on oma osavust kaotamas, ta keerab nii palju jama kokku, et mina olen täiesti loobunud kritiseerimast. Lidia hostemal aga viskas lõplikult tema ebaprofessionaalsus üle ning ta helistas programmijuhatajale ja ütles talle otse, mida ta asjast arvab.

Kuskil kella nelja ajal tuli Zuri sinna ja ma pakkisin oma asjad kokku ja läksime tema juurde. Nüüd olengi kuni reedeni siin, näis, kas siis on vaja järgmisse kohta kolida või mitte. Kuna mul superarmsad sõbrad ümberringi ja jutt minust levib kulutulena, siis sain juba järgmise pakkumise, kuhu minna. Kõik hoiavad, et ma jumala eest ei peaks oma tugiisiku juurde minema.

Teisipäeval käisime Elleni ja Zuriga Kings Islandil, mis oli  väga lahe vahelduseks, kuna olin hommikul halbasid uudiseid saanud. Seekord oli meil eesmärgiks igal atraktsioonil lahe pilt teha. Seal enamikel tehakse pildid ja me teame kõikidel, kus tehakse, seega saab poseerida. Päris kiftid oli, oleks tahtnud kõik osta, aga kahjuks need üsna kallid. Zuri mängis ühte mängu ka, võitis oma Minioni lõpuks, mida ta nii kaua tahtnud oli.


Tänane päev on meil olnud no nii laisk, et võiks pikali kukkuda. Ärkasin pool kaks. Tegelikult korra ärkasin pool üksteist ka, lugesin kõik meilid ja Facebooki kirjutatud asjad läbi ja magasin edasi. Hommikust sõime kell kuus õhtul. Kella kaheksa ajal mõtlesime, et lähme frozen jogurtisse, aga mul ei olnud üldse isu, Zuri sõi. Hiljem sõime õhtust koos, pool üheksa. Vaatasime Kariibimere piraate ja muid telesarju terve õhtu ja nautisime lihtsalt aega.

Üks pilt laupäevast (pühapäevast), see noormees seal keskel on Dan, seesama, kellega me kihlusime. Haha.


Ja siis üks superarmas pilt Eviest ka siia, no ma nii armastan seda soengut ja tüdrukut. Igatsen teda ja Graeme rohkem kui oleks osanud arvatagi. Mu pisikesed igaveseks mu südames!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar