teisipäev, 26. november 2013

Lebo ehk 9.päev

Meie Niagara Fallsi teine päev oli lebopäev, jätsime selle endale tühjaks, et kui tahame, jääme sinna kauemaks ja kui ei taha, tuleme ära. Otsustasime ära tulla. Bookingust otsisime Toledosse ühe vahva hotelli ja hakkasime sõitma. GPS suunas meid tulles tasulistele maanteedele, jeebus ma ei tea mitu sada dollarit me nendele onudele kogu aeg maksime, seega kuna meil seekord oli aega, läksime mööda väiksemaid teid. Ajavahe GPSi järgi oli 1,5 tundi, aga lõpuks sõitsime nii rahulikult (ja kiiresti), et olime kohal 45 minutit varem, seega suure ja väikse tee vahe ainult 45 minutit ja me nägime külakesi ka. Ja ei pidanud onukestele midagi maksma. Ja kütusekulu oli ka väiksem. Tore! Me auto on üldse nii suur, et ausõna, see on lausa naljakas.

Kui Toledosse jõudsime, tegi meie GPS Jüri esimest korda veits möllamist. Jumal teab, kuhu ta meid saata tahtis, ilmselt lihtsalt mööda legaalset teed, aga kuna meie nägime hotelli juba, tegin tagasipöörde kohas, kus seda teha ei tohtinud ja parempöörde kohas, kus seda ka teha ei tohtinud. No mis siis ikka. Tahtsime hotelli!

Hotellis panime asjad ära ja läksime Wal-Marti, kus emps polnud varem käinud. Tegime pisikesed (no tõesti imepisikesed) sisseostud ja läksime siis minu soovil Buffalo Wild Wingsi sööma. Emps tellis wrapid, millega tulid nachod ja salsa kaasa, mina tellisin kana, salati ja friikad. Ma sõin kaks kana ära ja salati ka ja siis oli kõht täis. Emps ütles, et mul pole kunagi kõht tühi, ma ainult tahan minna igale poole. Väga kuri! Kusjuures Zuri ütles sama, et isegi kui ma vingun, et kõht on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tühi, söön lõpuks kaks ampsu ja kõik.


Kui kõhud täis saime, läksime hotelli tagasi, panime ujukad selga ja läksime ujuma. Siin oli üks suur bassein ja lisaks kuuma-kuuma-kuuma veega peaaegu nagu mullivann. Mõnus. Pärast toas veel pesusse ja siis tegelesin veidi internetis tuuslamisega, tuleviku tarbeks. Läheb jube põnevaks.

Hommikul ärkasime poole üheksa ajal, käisime söömas, seekord saime isegi rohkem kui Niagara Fallsi 2-tärni hotellist, aga no soolast polnud jälle mitte midagi. Magus magusa otsa. Täitsa jama.

Täna öösel ma mõtlesin selle ka välja, kuidas ma oma mittetöötavast telefonist pildid arvutisse saan ja kuna ma hakkama sain, siis nüüd tulevad esimesest päevast kõik need pildid, mis enne puudu olid.

Paninid ja smuutid Amsterdamis

Meie kahekordne lennuk
No andke andeks, aga mis kräpp see on?
Isegi hommikul rõõmsad

Chicaaagooo
Oh jõuluaeg, oh jõuluaeg
Key West ja Little Miss Sunshine
Meie uhke suksu

South Beach - Miami
Maandusime kõrvuti
Lumetorm teel Chicago-Niagara Falls
Hommikul oli külm külm külm
Niimoodi marssisimegi Kanadasse
Kanada ja USA vaheline sild
Niagara Falls (klõpsa pildile, siis on suuremalt)

Ma tegelikult ausõna pildistasin vikerkaart, ahha
Tagasi paradiisis
Meie frozen jogurtid
Ja nüüd täpsustan ära ühe asja. Nimelt, tegemist on minu blogiga ehk minu arvamus, minu naljad ja minu tegemised. Kui restoranis on üks kelner ja klubis ÜKS DJ ja taksos ON ÜKS kuum kutt, siis ausõna - empsile neid ei jätku. Ta tuli midagi muud siia USAsse otsima, need silmarõõmud on ikka minu teema. Lihtsalt, et edaspidi ei tekiks mingeid valesid signaale kellelegi. 

2 kommentaari:

  1. Oi, või et läheb põnevaks?!?!? :D Suurepärane! Sul tõesti nii põnev elu igatahes, et väga huvitav on sellele kaasa elada. Hoian pöidlad pihus, et kõik sujuks. Head reisi jätku!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Muidugi läheb! Mõtlen ikka lugejatele ka, et oleks mida lugeda. Aitäh :)

      Kustuta