neljapäev, 12. juuli 2012

Lennujaamad

Vahelduseks igavuse peletamiseks võrdlen ma igasugu asju. Näiteks võrdlesin täna New Yorki ja Tallinna lennujaamasid.

Tallinna lennujaam teenindas 2011.aastal 1 913 172 reisjat.
New Yorki lennujaam (J.F.Kennedy nimeline) 47 683 529 reisijat.

Tallinna lennujaamas saab passikontrollist lennuväravani (ka kõige kaugemani) kõndida, New Yorkis läheb selleks vaja metrood. Suht lahe mu meelest.

Lisan ka võrdlevad pildid.

Tallinna lennujaam

New Yorki lennujaam

4 kommentaari:

  1. Pean ütlema, et Su blogi on väga hea ning loen edaspidigi. Meeldib see, et oled hästi välja toonud kõik need sammud au pairiks saamisel. Kindlasti aitab see tulevasi au paire ning ehk mind ennastki. :) Ootan samuti Su lendu juba mõningase ärevusega! :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Seda on tore kuulda, et meeldib :) Ja ärevus vist ongi kõigil teistel suurem kui mul, ma ise ei saa endiselt aru, et ma minema hakkan :D
      Kas plaanid ise ka au-pairiks minna või hetkel on see siuke miniatuurne mõte?

      Kustuta
  2. See on selline üsna algeline mõte veel. Enne peaks kindlasti gümnaasiumi ära lõpetama. Asi on selles, et ma kardan, et aasta on liiga pikk aeg ning mujale peale USA ei tahaks väga minna. Sealne köidab mind enim.
    Aga aega on. Uurin edasi teiste au pairide tegemisi, sealhulgas ka Sinu ning eks siis kunagi otsustan. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Gümnaasiumi peab kindlasti ära lõpetama, jah :)

      Loodan siis, et minu kogemus on piisavalt vahva, et Sindki nakatada :) Ja ei ole aasta midagi pikk, piisavalt hea, et enda jaoks kogemus saada.

      Kustuta