reede, 20. juuli 2012

Uus sõber

Mõtlesin, et katsetan siis lühikeste postituste tegemise ka ära.

Eile võttis minuga ühendust neiu tšehhist, kellest mu pere mulle rääkis, kes läheb ka au-pairiks Staten Islandile ja elab mu pere ligidal. Meie pered juba tutvusid omavahel. Igal juhul siis tutvusime veidi ja rääkisime juttu ja ma küsisin, kas ta on Eestis käinud, ütles, et ei ole. Mõtles, et paneb mulle vastu ära ja küsis, kas ma Tšehhis olen käinud. Jouu, ma olen seal miljon korda käinud. Sai ära. Hahaa, okei, tegelikult polnud asi üldse nii hull.

Tegemist siis 19-aastase (misiganes-ta-päris-nimi-oli) Mischaga. Lõpetas just keskkooli. Arutasime lapsehoidjate palkasid siin ja seal. Tuleb tunnistada, et enam ma ei imesta, miks seal nii odav shopata oli. Nad saavadki pea poole vähem palka kui meie. Ja tema jaoks on USAs taskurahaks antav raha ulmeline summa. Mitte, et mina kurdaks selle üle, aga tema jaoks on see peaaegu miljonite teenimine. Uskumatu, ja meie kodumaad on ometigi nii lähedal ja samas nii kaugel..

2 kommentaari:

  1. Lõpuks ometi üks eestlasest au pair, kes tuleb isegi minu lähedale elama :D

    VastaKustuta