laupäev, 21. juuli 2012

Veidi veel

Täna suutsin lõpuks oma suurest infoküllastusest leida üles andmed hotelli kohta, kus esialgu kolm ööd peatun.

Tegemist on siis Stamfordi linnas, Connecticuti osariigis asuva hotelliga "Sheraton Stamford Hotel." Ma arvan, et pärast pilte pole sõnu enam vaja..





Ma ütleks, et paradiis. Nii ilus ja bassein ja jõusaal. Ujumisriided pakkisin juba käsipagasisse ära, sinna tuleb kindlasti minna.

Täna siis, 16 päeva enne minekut, alustasin oma toa koristamist üritades seda viia staatusesse, kuhu see aastaks jääb. Ehk kõik asjad on hunnikutes: ameerikasse, koju, ära kuskile. Läheb edukalt. Lõppu veel humoorikas pilt mu superkiisust, kes arvas, et tema võiks ka kaasa tulla (ja mainimata ei saa jätta seda ühte riideeset, mis kohvris juba olemas on).


6 kommentaari:

  1. Vastused
    1. USA ja neli tärni.. Arvestades summat, mis mina maksin, ma ei saa aru, kes mu hotelli ja lennupiletid kinni maksab :D :D

      Kustuta
  2. Lennupiletid maksab ju host family..?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei, need on programmitasu sees, mille mina maksan.

      Kustuta
  3. No aga kes selle programmi ikka kinni maksab? Host family maksab ilmselt normaalse summa selle eest, et au pair saada, või mis?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, aga see pole aga nii suur, et kõikide asjade eest maksta, mis saan. Ilmselt me kahepeale kuidagi klatime summa ära, programm vast miinustesse ei jää, aga ikkagi tundub ulmeline.

      Kustuta