esmaspäev, 22. oktoober 2012

Au-pair's meeting

Tänasel päeval oli siis au-pairide meeting, mis tegelikult peaks iga kuu toimuma, aga septembris olid kõik tüdrukud mööda riiki laiali, seega see jäi ära. Ja toimus siis täna. Miskis farmis, nimi ei jäänud meelde, liiga keeruline.

Kohtasin seal juba varem teadnud tüdrukuid: Kim, Nele, Zuri, Karen, Madelene, Paula ja siis mingi hunnik uusi, kellest mul jäi meelde ainult Vanessa, from Mexico. Ta lihtsalt ütles seda nii mitu korda järjest kõikidele, et see pidi meelde jääma, haha. Pärast leidsin, et oli veel Lisa ja Janine ka. Täitsa mul Facebookis listis olemas, aga pole elu sees ühtegi sõna rääkinud.

Meie päev oli üsna lõbus ja üsna pikk, vaatasime loomi, käisime batuudil hüppamas, küpsetasime s'moresid, mis kujutavad endast küpsist, šokolaadi ja vahukommi, tuleb tunnistada, et täitsa hea oli, kuigi endiselt on see maitse mulle pisut võõras. Mängisime Mehiko mängu "Loteriija" mis oli selline, et igal ühel olid lehed piltidega, 16 pilti vist oli ja siis mängujuhid võtsid kaardipakist kaarte ja siis pidid kõik pildid kokku saama. Evie oli pikalt liider, aga lõpuks pani Karen mööda temast, haha. Päris lõbus oli. Käisime ka maisipõllu labürindis, alguses tundus, et mis see siis ära ei ole, aga no seal ei olnud kohe üldse mitte mingit loogikat. Ma vahepeal ehmatasin täiesti ära, aga kuna Evie oli koos minuga, säilitasin rahu.

Pärast perepäeva käisime poes ja siis koju, mina kadusin kohe voodisse magama ära. Lõpuks jõudis väsimus minuni.

PS! Nagu näete, olin täna lühikeste varrukatega jälle, ülisoe ilm! :)

















SÜÜÜGIS!!

Vot niimoodi ongi need sildid püsti


2 kommentaari:

  1. Kas mulle vaid tundub või Evie riided nendel piltidel ei matchi? :O

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Täitsa õige :D

      Tal oli enne kampsun peal, aga kuna nii palav oli, võtsime ära ja siis enam ei matchinud, haha.

      Kustuta