neljapäev, 27. detsember 2012

Jõulude lõpp

Eile siis pärast kingituste jagamist läksin magama tagasi ja ärkasin alles kell kolm. Väga mõnus. Skaipisime Killuga, kusjuures ma magasin enamuse kõnest maha, haha. Ja lõpuks siis õhtul läksime Kareniga Friday'sse jõulusöömale. Vahetasime kingitusi ja rääkisime juttu. Polnud Kareniga kunagi kahekesi väljas käinud, nüüd saime rääkida ka asjadest, millest varem rääkinud ei olnud.





Pärast kui koju läksin, oli meil kohustuslik teleprogramm kõik koos, vaatasime filmi "Üksinda kodus" ja nautisime siis veel jõule. Õhtupoolikul rääkisin veel Egerti ja Allariga juttu, kes Egerti sünnipäeva tähistamiselt tulid, jutt oli noormeestel päris selge, sai nalja korralikult.

Täna hommikul ärkasin üles mingi nõmeda telefonihelina peale. Viimasel ajal ma lihtsalt keeldun nendele kõnedele vastamast, nagu nii minu vastamisest midagi paremaks ei lähe. Peitsin pea padja alla ja ignoreerisin seda täielikult. Koristajad käisid ka täna, aga neid ignoreerisin samuti. Veidi enne keskpäeva ajasin end toast välja ja leidsin õuest LUME! Jeesss. Ja seekord ikka suur lumi ja sula oli ka, mõtlesin kohe, et tavai, täna teeme lumememme. Pidin kella 12st tööle hakkama, aga 15 minutit enne saatis Adam sõnumi, et mu tööpäev jääb täna halva ilma tõttu ära. Saatsin vastu, et mingu metsa, ilm ruulib.

Nad tulid koju umbes poole ühe ajal, ühed perekonnatuttavad lapsendasid täna 2 poissi. Kaksikud, umbes Graeme vanused. Üliarmas minu meelest. Täpselt selline vanus ka, et asjalikud lapsed, aga seda ei mäleta, et tegemist pole nende endi vanematega. Tulevikus kindlasti räägitakse, aga praegu tundus see minu jaoks lihtsalt nii nii suur heategu.

Umbes 5 minutit kodus olnud, hakkas Adam ääri-veeri uurima, kas ma tegin endale juba mingeid plaane. Ütlesin, et ei teinud ja nii nad ruttu plehku panidki. Graeme läks kohe magama ja meie Eviega läksime siis lumememme ehitama. Ma polnud seda nii kaua teinud ja täitsa tore oli. Mütsiks tõime toast kausi, vitsa panime kätte, suuks said punased M&M kommid (ja Brutus suutis need isegi sealt ära varastada ja ära süüa) ning ninaks miniporgand. Väga lahe tegelane tuli välja!




Eviel on tõepoolest pildi peal peas kapuuts, paljad käed ja tossud. Sel lihtsal põhjusel, et tal lihtsalt pole ei saapaid, kindaid ega ka mütsi. Ameerikas ju tavaliselt pole vaja. Uskumatu lihtsalt.

Terve päeva sadas lund muudkui juurde ja juurde, õhtuks ma enam oma auto värvi ei näinud, täiesti lume all. Superlahe! Alguses mõtlesin täna jäätiseõhtu teha, aga otsustasin siis, et ma parem ei proovi suverehvidega lumes sõitmist, veel enam kui õnnetuse korral ise maksma peaks. Nüüd siis ootan, et lumi ära sulaks. Haha.

Kui lapsed üles ärkasid, oli Eviel pildistamise tuju ja nii tegime me umbes 100 pilti ühest ja teisest ja kolmandast ja kaks tükki koos ja teised kaks koos ja nii edasi. Tal aeg-ajalt tulevad need hood peale.




Amee ja Adam ilmusid välja alles pärast viite, rääkisime veidi juttu ja nad kiitsid meie lumememme. Amee küpsetas burritosid, võinoh seda stuffi, mis selle taigna vahel on. See nägi imelikult roheline ja veider välja, aga ma olin vapper ja sõin ikka ühe ära. Terve veepudel kulus ka ära. Hull vürtsikas värk.

Ja siis on mul vaba õhtu, homme tööpäev. Kõik tagasi normaalsusesse. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar