laupäev, 26. jaanuar 2013

20 küsimust ja vastust

1) Ütlesid kogu aeg, et Rob on sõber, kas ta siis tegelikult oligi sõber? 

Jah. Ja on siiamaani.

2) Kas su programmiga on mingeid negatiivseid pooli ka ilmnenud?

Ma ausalt öeldes ütleks, et viga ei peagi olema programmis, tugiisik võib korraliku jama kokku keerata. Minu tugiisik New Yorgis oli paras ohmu ja siinne jättis alguses hea mulje (sest tema leidis mu perele uue tüdruku kahe päevaga), aga nüüd kui olen näinud veelgi paremat tugiisikut, sain aru, et tugiisik peab suutma ka muud kui tüdrukuid ja peresid kokku viia.

Igal juhul, mina pole negatiivseid pooli hetkel veel näinud. Tavaliselt hoiatatakse, et programmi olemust näed, kui rematchi satud, aga minul läks see ka üsna valutult, isegi lubatud 14-päevast kauem sain olla ning kui alguses arvasin, et asi oli selles, et elasin Reelika juures, siis pärast mind rematchi läinud Michaelal lasti lausa kuu aega olla. Ja see on nii programmi kui ka tugiisiku töö.

3) Kas Sa Hollywoodi pole mõelnud minna?

Ikka olen. Camilla - here I come! Haha.

4) Kas USA majade seinad on läbikostvad? Sest õhukesed nad ilmselt on, aga kas reaalselt kuulebki igat krõbinat? Ja kas majad ongi põhimõtteliselt papist ehitatud või?

Vist on veidi papist jah, iga asja kuuleb, haha. Kodus ma küll ei kuulnud niimoodi.

5) Kas sa jätad ka tippi? Kas sellest rahast kahju pole? 

Tavaliselt jätan tippi küll, aga selle järgi, kui hea teenindus oli, mingi 1$ on tavaline, selle jätan kõhklemata, aga kui näiteks palju jooke olen joonud vms, siis 2-5. Aga ma alguses rääkisin ka, et sellepärast ma ei tahagi väljas söömas käia, et seal kulub ühe eine raha lisaks tipina.

6) Kus sa sõpradega reisimas käid?

Sõpradega reisid nüüd tulevad, Indianapolis märtsis, Chicago pidi kuskil aprill-mai olema, aga näis, võib-olla jääb suvesse ning siis Miami.. Eks näis, kas miski veel. Ma ei ürita eriti selle aastaga end lõhki rebida ja igale poole minna, selleks on aega terve elu, kui on rohkem raha, mida reisimisele kulutada.

7) Kas su pere on rikas? Üle keskmise?

No vaesed nad just ei ole jah. Ma ei hakkaks teiste inimeste rahakotti niimoodi vaatama.

8) Kas sa elad rikkurite rajoonis?

Ma ei teagi. Suured majad on küll ja igas majas 2-3 autot, aga nagu nt Reelika hostema ütles, siis mõnikord on väike maja ida- või läänerannikul tunduvalt kallim kui suur maja keset Ameerikat.

9) Kas sa usas mõnd kuulsust oled näinud?

Kusjuures ei olegi.

10) Kui palju su blogi päevas vaadakse? 

Haha, no neid ikka on. Olenevalt päevast, 300-500 kuskil. Mingid hullud refreshivad kogu aeg.

11) Märkasin, et vaatad palju filme, nii kodus kui ka kinos. Kas mäletad kõiki filme, mida vaadanud oled ja mida eriliselt teistel vaadata soovitad ja miks?

Kindlasti kõiki ei mäleta. Või vähemalt ei vii pealkirja ja sisu kohe kokku. Kinos on mulle eriliselt meeldinud näiteks Pitch Perfect, seda selle ülesehituse pärast, see on nagu muusikal ning Parental Guidance, mis oli korralik huumor. Vaieldamatu lemmik on olnud The Impossible, mis on kindlasti viimase aja ja tulevase aja parim filmielamus. Kodus vaadatud filmidest on eriliselt meeles Groundhog Day ja Ted. Think like a man oli ka päris hea, naljakas.

12) Mis Su lemmiksöök on?

Ma juba kujutasin ette, kuidas mõni ohkas, et Caesari salat raudselt. Haha. Itaalia toidud on lemmikud - pasta, pizza, lasanje, Caesari salat.

13) Kas Su pere jaoks on see okei, et Sa laste pilte avalikult üles paned?

Jah. See oli mu üks esimesi küsimusi kõikides peredes, kuna see on oluline. Iga au-pair peaks seda küsima, sest neid peresid, kellele see ei meeldi, on palju.

14) Kas Sul on hostvanemad nt Facebookis sõbralistis? Või mõnes muus sotsiaalvõrgustikus?

Facebookis olid mõlemad listis, aga hostisal enam ei ole Facebooki. Instagramis on ka mõlemad listis. Mujal ei ole.

15) Kuidas sa hostvanematesse suhtud? Kas kohtled neid nagu vanemaid või nagu sõpru või tööandjaid? Kuidas teil omavaheline suhtlus üldse on?

See on küll hea küsimus. Kindlasti mitte kui tööandjaid. Mõnes mõttes kui vanemaid, sest ma siiski allun nende reeglitele ja kui nad midagi keelavad, siis see ka on minu jaoks keeld. Teises mõttes jälle kui sõpru, sest nad on lihtsalt nii noored ja mul pole mitte mingit probleemi nendega nalja teha või kodust väljaspool lõbutseda.

16) Olen märganud, et sa pole üldse kirjutanud nt pere ühistest õhtusöökidest, pigem lauseid, et käisid süüa toomas/hankimas. Kas te ei söö koos?

Kusjuures, ametlik õhtusöök on meil üks olnud, lisaks on olnud paar pizzaõhtut, aga jah, üldiselt koos ei söö. See on suuresti nende töögraafikute pärast esiteks ja teiseks on hostema taimetoitlane, seega ta ei söö paljusid asju, mida mina sööks ja mina ei söö neid asju, mida tema sööb. Mu elus pole kunagi sellist kellaaja peale õhtusööki olnud, seega ma ei näe ka probleemi, mulle meeldib isude järgi omale iga päev uut sööki minna tooma või teha.

17) Kas nüüd kui Keithiga koos olete, kaalud USAsse jäämist?

Ma kaalun/kaalusin seda ka ilma Keithita. Aga jah, mõnes mõttes muidugi.

18) Puhtalt oletuse küsimus, mida teeksid, kui Eestisse tagasi läheksid ja mida teeksid, kui USAsse jääksid? Kas jääksid lihtsalt veel üheks aastaks au-pairiks või jääksid siis juba pikemaks ajaks?

No Eestis jäi mul praegu kool ootele, seega tagasi minnes läheksin seda lõpetama. Kui USAsse jääksin.. Oh see on raske küsimus. Kuna USA on päris keeruline riik oma viisade ja lubade ja keeldudega, ei oskagi öelda, kas jääksin teiseks au-pairi aastaks või muudmoodi. Vara veel rääkida sellest.

19) Kas see on pigem tavapärane kui erand, et au-pairid teiseks aastaks jäävad?

Nagu keegi kunagi ütles kuldse lause: "Kui tüdruk läheb USAsse ja tal jääb boyfriend Eestisse, on ta aasta ära ja tuleb tagasi, kui tal aga boyfriendi ei ole, ei tule ta kunagi tagasi."
Ma ei teagi, pigem enamik ikka kipuvad aega pikendama, pikendada saab ka 6 ja 9 kuud, ei pea tervet aastat. Ma ise arvan, et see aasta on lihtsalt nii lühike aeg ja see läheb siin nii kiiresti, et lahkumine tuleb kiiremini kui tahaks, sellepärast pikendatakse. Samas, mõni saab selle aastaga piisavalt selgeks oma elu ning jääb muid mooduseid kasutades USAsse või jätab üldse kogu selle kogemuse aastaseks pagasiks ning pöördub vana elu juurde tagasi.

20) Millest see sõltub, mida au-pairide meetingul tehakse?

Tugiisikust, tema paneb paika, millal, kus, kui pikalt. Viimasel kohtumisel arutasime koos teise tugiisikuga, mida meie teha tahaks ja tema kuulas meid ja lubas plaani panna, nii, et vahepeal arutatakse siis kõik koos ka.

6 kommentaari:

  1. Hollywood on siiski LA's, Californias, mitte Las Vegases. :)

    VastaKustuta
  2. Kas sa oled oma hostemale ja isale ka rääkinud , et sa Keithiga käid?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ei ole otseselt, aga kuivõrd mul on meie pilt igal pool üleval ning mu perekonnases suhtes on ja nad ka mu blogi vist loevad, arvan, et nad on aru saanud.

      Kustuta
  3. Ei mõtle midagi halvasti aga kas mitte su vanemad ei öelnud enne su usasse minekut, et ära jumalaeest mustanahalist meest võta ? :D Mida nad nüüd teie suhtest arvavad ka ? :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tegelt üks mu vanematest ütles, et ma pean mustanahalise mehe leidma :D Aga ei tea, mis nad arvavad.

      Kustuta