pühapäev, 28. aprill 2013

Because today is MY DAY !


Ja pildirodu beebi Gerlist. Kuna mul tiineka ajast on tuhandeid pilte, siis ma neid valiks ilmselt kolm aastat, seega vaatame tita Gerlit. Hehe !







Mu lemmikpilt endast , hahaa !


Jooksjaks juba väiksena





8 kommentaari:

  1. Palju õnne sünnipäevaks, Gerli!!!

    VastaKustuta
  2. Palju palju õnne, Gerli! Loodan, et pidu läheb hästi!:)

    VastaKustuta
  3. Palju palju õnne sulle MAAILMA ägedaim blogikirjutaja :))

    VastaKustuta
  4. Palju õnne veelkord!
    Ja ma pean sind parandama - meil on kaks ameerika jalgpallurit, Tennesees mängib Mihkel Roos.
    Sinu koerarallit lugedes tuli nii silmeette, kuidas ma olen Tiku järgi jooksnud...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh veel üks kord :)

      Ja nagu mu ajakirjanikust väikevend ütles, Mihkel Roos pole mingi eestlane.

      Haha, täitsa usun. See läheb ka pööraseks ja aretab siukest tempot, et hoia ja keela. Õnneks Brutus on nii segane toidu järele, et sain ikka kätte. Tikut ei meelita see ka, hehe.

      Kustuta