teisipäev, 28. mai 2013

Suvisuvisuvi

Oehh, kuidas ma naudin mai lõpus ütlemist, et suvi on minu juures. Minu "magan-järgmised-24-tundi" lõppes täna hommikul pool kümme. Lebotasin voodis ja rääkisin inimestega juttu kuni vist üheni välja. No mitte midagi ei jaksanud teha. Vaatasin aknast välja vaadates küll, et tundub soe olevat, aga ega üle ei tsekanud ja läksin rõõmsalt teksapükstega välja. Ma kahetsesin oma otsust pärast kolmandat sekundit õues, aga otsustasin ikkagi poes ära käia.

Täna on USAs Memorial Day, üks igavesti ajalooline ja kurb päev ja nii edasi, aga minusugustele on see lihtsalt nädalavahetuse pikendus, sest tänane päev oli ju vaba. See omakorda tähendas, et poes oli "Black Friday vol2." Ebareaalne kui palju rahvast. Ma lõpuks olin juba nii närvis, et see, mida ma ostma läksin, jäi ikka ostmata. Haha. Aga sain miskit muud, endale. Mis sest, et maksmine 15 minutit aega võttis, ikka olin õnnelik.

Kuna ma ilma tõttu juba kergelt suremas olin, mõtlesin Subwayst süüa võtta ja basseini minna, aga no Subways oli järjekord kaks kilomeetrit, seega jäi võtmata. Sõitsin siis basseini, kus kohtusin Zuri perega või noh, osaga neist. Ben ja Julia olid lastest ja siis Zuri hostisa ka. Vesi oli SUPERkülm, võinoh kui aus olla, siis nagu meie merevesi ikka suvel. Haha. Mingi hetk Zuri pere läks ära, meie sulistasime veel seal ning võtsime päikest, sest super palav ju oli. Ahh, armastan seda ilma, no nii mõnus. Oleks veel enda basseinivõti ka, oleks superluks, aga no üks neiu kaotas selle ju ära... Dah. Mitte mina, igaks juhuks mainin.

Kuna Zuri ütles, et tal pole vaja päevitada, siis ma üksi lesisin seal, haha


Kuna ujumine kõhu tühjaks tegi, läksime Zuri kodu kõrval olevasse Subwaysse, sõime veidi ning siis läks Zuri koju ja mina tulin ka koju. Meil polnud internetti kodus, seega ma vaatasin ära filmi "Perfect Getaway," ulme õudukas, aga ma kunagi telekast vaatasin seda ja lõpp jäi nägemata, ei saanudki teada, kes mõrtsukas oli, seega vaatasin nüüd uuesti. Valges polnudki nii õudne, haha.

Pärast filmi polnud ikka netti, mõtlesin, et hakkan asju pakkima, nädal veel jäänud ju siin majas, aga no lõppes see sellega, et ma panin endale pidžaama selga ja mõtlesin, et aega on.. Ikka veel on. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar