esmaspäev, 1. september 2014

Tere tulemast Las Vegasesse ehk 5.päev

Meie hommik algas seekord üsna normaalselt, mingi kaheksa ajal saime üles. Eelmisel õhtul pakkusid need uued surferid, et nad teevad hommikul süüa ja kuigi mul sellesse eriti usku ei olnud (ma ei söö ju mitte midagi), siis kiitsin takka. Tegid inglise hommikusööki, vedelate munade, peekoni, ubade ja vorstikestega. Jeps, ma ei söö ei vedelat muna ega uba. Peekon polnud ka krõbe, emps tegi palju paremat kodus. Mis seal ikka, ma nagu nii ei ole eriti hommikusöögi inimene ja mul oli suht suva.

Nõks pärast ühteteist hakkasime sõitma Las Vegase poole. Kogu tee pikkus oli 4 tundi ja 40 minutit, Allar tahtis esimese otsa ise sõita, seega ma siis lebotasin, laulsin, tegin pilte ja nautisin olukorda.




Nom onom uuued lemmikud

Mingis imelikus bensiinijaamas tankisime ja vahetasime sõitjat, täpselt ei saanud aru, kus me oleme või mis osariigis me oleme, see Californiast Nevadale üleminek oli nii sujuv, et ei ühtegi märki ega midagi. Kogu sõit oli kõrbes. Ilma naljata. Täpselt siukses, nagu õudusfilmides on, et kahel pool teed pole mitte midagi, ainult kõrb ja siis öösel tulevad zombie'd ja kollid ja söövad Su ära. Üsna tüütu. Temperatuur tõusis ühes orus lausa 44,5 kraadi peale, Las Vegasesse jõudes oli 41 kraadi. Autost välja saime (kus oli kogu aeg kliima sees), siis võttis küll esimese hooga ikka jumala uduseks ära.



Alguses läksime Premium Outletsi shoppama, kuna me polnud hotelli veel bookinud ja ma tahtsin raha ka kulutada. Ostsin endale paar ilusat asja, tuju läks kohe lakke ära. Kui Allar mind ootas, tuli üks tüdruk tema juurde ja küsis talt, kas ta on venelane. HAHAHAHHAHAA. Ma norisin teda pool õhtut, et ta on küll nats Vladimiri näoga. Allar arvas, et võib-olla see oli lihtsalt ta pick-up line. Broneerisime hotelli ka ära ning sõitsime siis sinna. Väljas oli nii palav, et JÕHKER. Ausalt, tõsine kõrb lihtsalt. 

Hotelliks valisime Hootersi, kuna ma olin sellest hullult palju kuulnud ja tahtsin ka neid oranžide lühikeste (ehk olematute) pükstega tüdrukuid näha. Ma juba ütlesin ka Allarile, et ma vist kaldun lesbilisusele, et nii ilusad tüdrukud on ümberringi. Hotell ise on mõnus, üsna ilus, tuba on väga mugav ning me oleme kümnendal korrusel, kust avaneb ilus vaade linnale. 


Mingi hetk otsustasime basseini äärde minna, tegime seal pilte ja siis Allar jättis mu kaheks sekundiks üksi, kuniks ta rätikuid läks tooma ja juba hüppas üks noormees ligi ja ütles, et ma olen nii ilus, et tal jäi suu lahti. Jep, vahva. Küsis, kas ma olen üksi, ütlesin, et ei, Allariga ja blabla, siis ütles veel Allarile, et tal ilus sugulane ja tutvustas oma sõpra meile. Kusjuures see sõber oli päris tore. Erinevalt temast endast. Küsis mu numbrit, ma ütlesin, et ma ei tea seda, kirjutas siis minu telefoni enda oma ja oeh jah.. Ta ei teadnud mu nimegi, kui numbri sai. Tüüpiline ameeriklane. Lõpuks ütles, et "You have the most beautiful eyes I have ever seen," tõsiselt ka, mees?  Siuke pick up line vä? Kui ujumas ära käisime ja tuppa ruttu jooksu panime, tuli see kutt mulle veel järgi, kallistas ja ütles, et õhtul paneme pidu  jne.. jeeeeepppp, jääb ära mees. 


Tuppa tagasi, käisime pesus ja lebotasime veidi ning läksime siis jalutama. Kui päevavalguses tundus, et me oleme sellest peatänavast ikka sigakaugel, siis öösel saime aru, et tegelikult oleme ikkagi selle kõrval. Tuledevalgel saime kohe aru. Jalutasime veidi ringi, käisime Koleda Koiotti baaris tantsimas ning siis tulime hotelli tagasi ja käisime Hootersi restoranis söömas. Ütleme nii, et esimene tõsine ameerikalik söömine meil siin, burger, friikad, kanatiivad ja Pepsi (hellooou, kus coca on?). Meil üldse need söömised ei toimi kuidagi, heal juhul on hommiku- ja õhtusöök, üldiselt on ainult õhtusöök jne. Kuidagi nii soe kogu aeg, et ei taha. 








Jellybeansidest tehtud

Kasiinos sai võita



Jõudsime tuppa tagasi vist mingi 11 ajal, lebotasime natuke ja jäingi magama. Kuidagi väsinud sellest pikast sõidust, kuumast ilmast ja noh, Allarist ka. Viimane oli muidugi nali.  Meil saab nii palju nalja, et lausa lust, kogu aeg mingi üksteisele ärapanemine käib, ülimõnus reisikaaslane ikka.

5 kommentaari:

  1. Pooled pildid kuumusest udused? :D

    VastaKustuta
  2. Kui me õhtul pimedas Californiast Nevadasse sõitsime, siis me küll nägime silti, et nüüd Nevada osariigis.. väga imelik. Äkki teil jäi kahe silma vahele? Ma suht kindel, et ikka sama teed pidi sõitsime ju

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Me imelikul kombel ei märganud kumbki, ma ei tea. Haha :D Aga jah, tee peaks ikka sama olema.

      Kustuta
  3. Tähelepanu !!!

    minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

    Attention !!!

    my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.

    VastaKustuta