teisipäev, 2. september 2014

Viva Las Vegas ehk 6.päev

Tänane hommik oli lõpuks ometi tavapärane. Ärkasin vist pool kümme alles lõpuks. Paar korda ärkasin enne ka, nt ühe korra, et kardinad ette panna, sest toas oli sigavalge. Nii küll magada ei saa. Lebotasime kuni check-out'ini oma toas, siis pakkisime asjad kokku ja läksime autosse. Alguses mõtlesin küll, et oleme kõik ööd ühes hotellis, aga samas on põnev ka ringi reisida. Esialgu panime kohvrid autosse (see on tase, kuidas 2 suurt ja 2 väikest kohvrit Corolla pagasnikusse mahuvad) ja läksime stripi peale jalutama. Käisime New York New York Ameerika mägedel, see oli üsna sarnane Kings Islandil olnud Diamondbackiga, seega ma väga nautisin. Allar alguses kartis, aga lõpuks tunnistas ka, et päris äge oli. 

Edasi otsustasime jalutada mööda Strip'i edasi, sest meie eilne hotell oli Stripi ühes otsas ja tänane teises. Jalutasime hotellidest mööda, käisime mõnes suveniiripoes, mõnes kaubanduskeskuses. Läksime ka Rossi, kuna Allar ütles, et see on hea ja odav pood.







Bellagio päevavalguses




Läksime poodi sisse 14.40, leppisime alguses kokku, et saame kell 15 uuesti kokku. Eos selge, et ma ei jõudnud. Leidsin Allari üles, kurtsin talle, et ma ei jõua ja viivitame. Ma leidsin lihtsalt IGALT POOLT nii palju asju, et süda läks pahaks, terve korv oli mu asju täis, kõik maksid mingi 10$ ja vähem ja lootsin, et noh, nagu nii kõik ei sobi. Läks muidugi nii, et kõik sobisid ja siis ma tahtsin kõik osta ja siis ma vingusin Allarile, et ma ikka ei taha neid kõiki ja panin osa ära ja siis muidugi jooksin järjekorras tagasi nende asjade juurde ja ostsin need ikkagi ära ja nutsin hiljem, et nii palju raha kulus. Tüüpiline mina. 

Kusjuures, siin on eelmise aasta (ja ka üleeelmise) aastaga võrreldes toimunud üks suur muutus:  nimelt küsitakse kaardiga maksmisel dokumenti. Üheksal juhul kümnest on siiamaani küsitud. Päris uskumatu minu jaoks, aga see ongi uus turvasüsteem vist. 

Las Vegases on ka hullult igasuguste asjade pakkujaid - ekskursioonid, poed, restoranid, allahindlused, tasuta joogid, söögid jne. Täna pakuti meile ka, me keeldusime kõigest, aga üks mees oli sitaks lahe, seega me temaga jäime rääkima. Ta pakkus tasuta õlut ühes restos ja küsis Allarit vaadates minu käest, et kui vana see noormees on? Tahtsin väga öelda, et 16. Haha.

Lõpuks jõudsime tagasi auto juurde alles pärast nelja ning võtsime suuna kohe oma uue hotelli juurde. Seekord siis Riviera. Asukoht on kehvem, kui Hootersil, sest see asus ikka melu keskel, samas toad on ilusad ning muidu okei. Kui jätta välja see, et wifi on lihtsalt olematu. Nutma tahaks hakata. Lihtsalt pole ja kõik. Toas pidasime maha väikse energiatudumise, no selline väsimus lihtsalt peal. Katsu ise siin 42-kraadises hulluses mitte väsida. Magamine venis nii pikaks, et ärkasime vist alles kell 10. 

Panime riidesse, läksime uuesti linna peale. Seekord tahtsime läbi käia need suuremad ja ägedamad hotellid: Bellagio, Caesar's Palace, Hollywood Planet. Üks väga imelik asi Las Vegase juures on veel see, et parkimist tänaval ei ole. No lihtsalt ei ole. Me oleks nõus olnud isegi maksma, aga no polnud võimalust, seega me crashisime lihtsalt Bellagio hotelli parklasse sisse ja läksime sealt siis jalutama. Käisime kasiinodes ja fuajeedes, jube ilusad ikka kõik ja sisustuse pealt just kokku hoitud ei ole. Samas, hotellihinnad nt olid vist 100-130€/öö vms, mis ei olegi nii megakallis, kui ma arvasin. Bellagio juures vaatasime ka ära selle kurikuulsa veeshow koos muusikaga.








Bellagio öösel

Bellagio seest

Caesar's Palace seest


Jalutasime veel päris palju ringi, lõpuks võtsime auto ja sõitsime selle Las Vegase märgi juurde, tegime kohustuslikud pildid ja siis hotelli tagasi. 




Tegime endale mängurite kaardid ja käisime söömas. Viimati käisime söömas 28 tundi tagasi. Väga hull. Lihtsalt nii palju vett saab sisse joodud kogu aeg, et woow, kõht polegi tühi. Pärast söömist veel tsillisime kasiinos, mängisime veits raha maha, no võitsime ka, aga põhiliselt ikka mängisime maha. Haha. Hotellituppa tagasi jõudsime pool neli hommikul ja nüüd oleks paras aeg magama ka minna.




Võitis 200 jeeee !

1 kommentaar:

  1. "Läks muidugi nii, et kõik sobisid ja siis ma tahtsin kõik osta ja siis ma vingusin Allarile, et ma ikka ei taha neid kõiki ja panin osa ära ja siis muidugi jooksin järjekorras tagasi nende asjade juurde ja ostsin need ikkagi ära ja nutsin hiljem, et nii palju raha kulus. Tüüpiline mina."

    Haha, see oli nii hea koht :'D Ma läheks seal vist ka šopates hulluks :D

    VastaKustuta